نگاه کنید: اولین عکس از نسخه ویژه گلکسی زد فولد – بازیگرها لو رفت

نگاه کنید: اولین عکس از نسخه ویژه گلکسی زد فولد – بازیگرها لو رفت

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

به تازگی تصویری در فضای آنلاین منتشر شده است که گفته می شود اولین عکس از Galaxy Z Fold Special Edition است

همانطور که بسیاری از طرفداران سامسونگ می‌دانند، این شرکت قصد دارد تا قبل از پایان سال 2024 یک گوشی تاشو جدید عرضه کند و به خانواده گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 بپیوندد نسخه ویژه Galaxy Z Fold معلوم است و بر اساس شایعات، باریک ترین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود

جزئیات بیشتر از اولین عکس از Galaxy Z Fold Special Edition

تا اینجا هیچ تصویری از گوشی تاشو Galaxy Z Fold Special Edition منتشر نشد و حالا به لطف خبرگزاری اندروید سرفصل ها اولین عکس از این گوشی را داریم.

قابل توجه ترین ویژگی این گوشی جدید تاشو طراحی باریک آن است. گفته می‌شود که Galaxy Z Fold Special Edition در هنگام باز شدن تنها 4.9 میلی‌متر ضخامت دارد. تصویر لو رفته نیز نمونه خوبی از این بیانیه و طراحی تلطیف شده است. در عکس Galaxy Z Fold Special Edition می بینیم که این گوشی کمی باریکتر از Galaxy Z Fold 6 است.

اولین عکس از Galaxy Z Fold Special Edition

علاوه بر طراحی باریک Galaxy Z Fold Special Edition، چیز دیگری نیز در این عکس قابل مشاهده است و آن برآمدگی لنز دوربین است. برآمدگی دوربین در این گوشی جدید تاشو بزرگتر از هر گوشی دیگری است که در سال های اخیر از سامسونگ دیده ایم.

این میزان برجستگی و بیرون زدگی از ماژول دوربین این روزها غیرعادی است. اما این یک دلیل منطقی دارد. شایعات حاکی از آن است گوشی تاشو Galaxy Z Fold Special Edition این گوشی به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. قرار دادن این لنز روی بدنه ای باریک قطعا باعث بیرون زدگی ماژول دوربین می شود.

این احتمال وجود دارد که برای گوشی جدید گلکسی زد فولد از یک لنز سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده شده است که در زیر پنل نمایشگر داخلی تاشو قرار گرفته است.

ویژگی مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم ظاهر متالیک پنل عقب است. منابع هنوز اطلاعاتی در مورد مواد پنل پشتی که شیشه یا فلز است منتشر نکرده اند. اما آنچه در تصویر می بینید شبیه فلز است.

علاوه بر این، مشخص نیست که نسخه ویژه گلکسی زد فولد با چه رنگ هایی عرضه خواهد شد. اگرچه گزینه های رنگ دیگری نیز وجود دارد، اما هنوز مشخص نیست که آیا فقط رنگ مشکی بافت فلزی دارد یا رنگ های دیگر همان طرح را دارند. مانند Galaxy Z Fold 6 در Crafted Black که تنها گزینه رنگی فیبر کربنی است.

در مجموع، عکس از نسخه ویژه گلکسی زد فولد این نشان می دهد که این گوشی شباهت کلی به Galaxy Z Fold 6 دارد. جدا از ماژول دوربین و فرم باریک. قاب مستطیلی با گوشه های تیز نیز بسیار شبیه به گلکسی فولد 6 است.

گوشی تاشو Galaxy Z Fold SE نسبت تصویر وسیع تری نسبت به Z Fold 6 دارد. اما در این پانوراما تشخیص این موضوع دشوار است. متاسفانه سامسونگ ممکن است گوشی گلکسی زد فولد SE عرضه در بازارهای محدود گفته می شود این گوشی هوشمند جدید احتمالا در اواخر شهریور ماه معرفی خواهد شد.

در عکس Galaxy Z Fold Special Edition چه نکاتی را می بینید؟ آیا این گوشی می تواند رقابت سایر برندهای گوشی تاشو را دشوار کند؟ نظرات خود را با بازیگرها و اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ معرفی Galaxy S24 FE و Galaxy Tab + S10 نزدیک است
  • دومین آپدیت نرم افزاری گلکسی زد فلیپ 6 امنیت آن را افزایش می دهد
  • مشخصات Samsung Galaxy S24 FE و شارژر بی سیم تایید شد

مشاهده مقاله: اولین عکس منتشر شده از Galaxy Z Fold Special Edition اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: Life with technology. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.