شروع خرید و فروش اینترنتی طلا در سامانه ویژه; آرام بخواب – بازیگرها

شروع خرید و فروش اینترنتی طلا در سامانه ویژه; آرام بخواب – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

با گذشت بیش از 1 ماه از راه اندازی و معرفی سامانه هوشمند معاملات طلا این امکان وجود دارد. خرید و فروش طلا به صورت آنلاین. با اخذ مجوزهای لازم در اختیار همه افراد قرار می گیرد.

اوایل اوت 1403 سیستم تجارت و ذخیره سازی هوشمند فلزات گرانبها. با امکان خرید و فروش اینترنتی طلا و سایر فلزات با ارزش شناخته شد. اکنون در کمتر از 2 ماه این سامانه شروع به کار کرده و مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز تراکنش های خود را انجام دهند.

شاید فکر کنید چطور می توانیم به این سیستم اعتماد کنیم و سرمایه خود را از دست ندهیم؟ در پاسخ باید بگوییم که همانطور که در خبر آمده است، هنگام انجام تراکنش ها یک ناظر دولتی حضور دارد و در حین تراکنش بین فروشنده و خریدار پیامک فعال سازی ارسال می شود تا از خالی ماندن تراکنش اطمینان حاصل شود. لازم به ذکر است 2 ضامن دیگر برای خرید و فروش و همچنین نگهداری طلا وجود دارد. تا پایان مقاله با بازیگرها همراه باشید.

خرید و فروش آنلاین طلا در سامانه هوشمند معاملات طلا.

در سامانه مذکور، افراد می توانند در هر ساعت از شبانه روز با حضور ناظر دولتی و به صورت مطمئن معاملات خود را انجام دهند. در حین معامله بین دو طرف، پیامکی با هدف جلوگیری از فروش کوتاه مدت ارسال می شود.

به طور خاص ذخیره سازی طلا همچنین گفته شده است که نگهداری طلا در انبار تنها با مجوز سکو قابل باز و برداشت نیست و بانک ناظر نیز باید آن را تایید کند. به این ترتیب علاوه بر نظام و مردم، ناظر سوم دیگری نیز وجود دارد که بر این روند نظارت خواهد کرد.

عبدالرضا عسگرخانی مجری طرح خرید و فروش طلا در سامانه هوشمند بازرگانی و ذخیره سازی فلزات گرانبهاوی درباره امکان فعالیت 24 ساعته در این سامانه گفت:

وی افزود: امروزه اقشار مختلف جامعه دغدغه حفظ ارزش دارایی های خود را دارند، از این رو وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری دستگاه های اقتصادی و نظارتی سامانه سندباکس خرید، فروش و ذخیره سازی فلزات گرانبها را توسعه داد. این سامانه شرایطی را فراهم کرده است که مردم بتوانند به راحتی، مطمئن و قانونی طلا را در اوزان مختلف خریداری کنند و در صورت نیاز به صورت آنلاین خرید کنند.

خرید و فروش آنلاین طلا در سامانه هوشمند معاملات طلا.

وی افزود: با این روش شرایطی فراهم شده تا مردم بتوانند به صورت آنلاین از منازل و محل کار خود با تلفن همراه یا کامپیوتر معاملات طلا را انجام داده و طلا را در هر زمان ذخیره کنند و در صورت نیاز آن را دریافت کنند.

عسگرخانی ادامه داد:

این سامانه اولین و تنها مجموعه ای است که در حال حاضر توانسته مجوزهای لازم برای فعالیت در سامانه هوشمند معاملات و ذخیره سازی فلزات گرانبها وزارت حراست را به همراه تجهیزات خود دریافت کند. مجموعه های دیگر ممکن است از خدمات انبار هوشمند بهره مند شوند.

چه اقداماتی برای ایجاد احساس راحتی در مردم انجام شده است؟

مدیر پروژه خرید و فروش طلا در سامانه هوشمند معاملات و ذخیره سازی فلزات گرانبها در خصوص این موضوع مهم گفت: با توجه به تقاضای موجود برای خرید و فروش طلا و فلزات گرانبها در فضای مجازی و خارج از چارچوب های سنتی، ماسه باکس فلزات گرانبها در قالب قانوني در كشور طراحي شد تا حوادث تلخي مانند سكه سهامين ديگر رخ ندهد از خرید و فروش.

خرید و فروش آنلاین طلا در سامانه هوشمند معاملات طلا.

نرخ های اعلام شده در سامانه معاملات آنلاین طلا بر اساس نرخ های صنفی تعیین می شود. عسگرخانی ضمن بیان این مطلب گفت:

این سیستم می تواند هزینه ها را کاهش دهد و حتی آموزش مالی افراد را افزایش دهد؛ به طوری که مردم با سرمایه گذاری و پس انداز ریز و درشت برای آینده برنامه ریزی کنند.

بیشتر بخوانید:

  • جریمه سنگینی در انتظار صاحبان خانه است. ثبت نام در سامانه املاک و اسکان.
  • تثبیت قیمت مسکن اجاره ای با سیستم خودنویس کارآمدتر از قانون تنظیم اجاره مسکن
  • اعلام فرآیند تعویض خودروی فرسوده برای برندگان ایران خودرو [+ اطلاعیه]

نظر شما در مورد خرید و فروش آنلاین طلا و سایر فلزات گرانبها چیست؟ آیا با وجود همه برنامه ریزی ها می توان به این سیستم اعتماد کرد؟ لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید.

محتوای شروع خرید و فروش آنلاین طلا در سامانه ویژه; آرامش ذهن اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.