نتیجه معیار ابعاد ۹۴۰۰ مشخص شد. ضعیف تر از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ – بازیگرها

نتیجه معیار ابعاد ۹۴۰۰ مشخص شد. ضعیف تر از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

نتیجه بنچمارک مدیاتک با ابعاد 9400 در پلتفرم Geekbench ظاهر شد. نتایج نشان می دهد که این تراشه عملکرد ضعیف تری نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت.

این روزها شایعات در مورد پردازنده های پرچمدار شرکت های معروف در این زمینه افزایش یافته است. امروز و تنها یک روز پس از انتشار نتایج بنچمارک نسل چهارم اسنپدراگون 8 کوالکام، رقیب این تراشه است. ابعاد 9400 مدیاتک در Geekbench ظاهر شد. البته نتایجی که در پلتفرم بنچمارک Geekbench ظاهر می شود بر اساس تست CPU نیست، بلکه بر اساس امتیاز بنچمارکی است که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است.

نتیجه تست معیار ابعاد 9400

به گزارش پایگاه خبری . گجت چینینتایج ذکر شده در لیست Geekbench نشان می دهد که این امتیاز ابعاد 9400 در تست های تک هسته ای، چند هسته ای و کوانتیزه شده به ترتیب 1501، 1906 و 1793 است. از آنجایی که امتیازدهی به کمک هوش مصنوعی ابزار جدیدی در Geekbench است، اطلاعات کافی برای مقایسه این امتیازات با نتایج رقبایی مانند اسنپدراگون 8 نسل 4 وجود ندارد.

نتیجه تست معیار ابعاد 9400
نتایج مقایسه ای Dimension 9400 MediaTek

به طور خاص، نتایج بنچمارک پیکربندی هشت هسته‌ای را برای پردازنده Dimensity 9400 تأیید می‌کند. چهار هسته Cortex-A725 با فرکانس 2.10 گیگاهرتز.

در نگاه اول، حداکثر سرعت 3.63 گیگاهرتز Dimension 9400 در مقایسه با رقبا بسیار ضعیف به نظر می رسد. زیرا منابع موثق می گویند که اسنپدراگون 8 نسل 4 حداکثر سرعت 4.32 گیگاهرتز و سری A18 اپل حداکثر سرعت 4.04 گیگاهرتز را پشتیبانی خواهند کرد.

با این حال، ادعا می شود که این تراشه 30 درصد بهبود عملکرد، 35 درصد بازده انرژی بیشتر و 40 درصد بهبود در عملکرد هوش مصنوعی ارائه می دهد. آیا این پیشرفت برای پیشی گرفتن یا مساوی کردن نتایج با دیگر رقبای کوالکام و اپل کافی است؟ برای پاسخ به این سوال باید منتظر ماند تا ببینیم این محصولات در دنیای واقعی چه عملکردی خواهند داشت.

از آنجایی که انتظار می رود اولین گوشی مجهز به تراشه جدید مدیاتک در اوایل اکتبر منتشر شد، برای فهمیدن این موضوع نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانیم. شایعه شده است که اولین گوشی‌ها از سری Vivo X200 هستند و سپس سری Oppo Find X8 احتمالاً از همان تراشه استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • نتایج مقایسه OnePlus 13 با نسل چهارم تراشه Snapdragon 8 در Geekbench ظاهر شد
  • نسل سوم چیپ اسنپدراگون 6 کوالکام معرفی شد. نسخه ضعیف شده اسنپدراگون 7s نسل 2!
  • نتایج بنچمارک تراشه Exynos 1580 سامسونگ منتشر شد. 17 درصد بهبود نسبت به نسل قبل
  • نازک ترین تراشه حافظه برای گوشی های هوشمند با ظرافت یک ناخن ارائه شده است

کاربران Tecrato، نظر شما در مورد نتیجه بنچمارک Dimension City 9400 چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما همراه باشید.

نتیجه معیار ابعاد 9400 مشخص شد. ضعیف تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 اولین بار در Tecrato – Living With Technology در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.