مشاهده عکس های گلکسی اس ۲۵; طراحی دوباره تکرار شد! – بارها و بارها

مشاهده عکس های گلکسی اس ۲۵; طراحی دوباره تکرار شد! – بارها و بارها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

روزهایی را می گذرانیم که اخبار در مورد سری گلکسی اس 25 آنها از همه طرف و از همه منابع منتشر می شوند. اخیرا عکس های گلکسی اس 25 نسخه استاندارد منتشر شده است که قسمت هایی از طراحی این گوشی را به ما نشان می دهد.

امروز رندرهای Galaxy S25 Ultra این با طراحی S Pen منتشر شد. اکنون در یک افشای جدید، Android Headlines عکس هایی از گلکسی S25 منتشر کرده است.

به گفته Sammobile، کوچکترین عضو خانواده گلکسی اس 25 از نظر طراحی کلی و ابعاد بسیار شبیه گلکسی اس 24 است. تنها تغییری که ممکن است توجه شما را به خود جلب کند، افزودن حلقه‌هایی با بافت خاص در اطراف دوربین‌های پنل عقب است. سامسونگ برای اولین بار این عنصر طراحی را در Galaxy Z Fold 6 معرفی کرد.

تفاوت های طراحی Galaxy S25 و Galaxy S24

در نگاه اول به نظر می رسد که حاشیه های گلکسی اس 25 نسبت به گلکسی اس 24 باریک تر است. اما اگر کمی دقیق تر نگاه کنید متوجه می شوید که هیچ تغییری ایجاد نشده است. البته ممکن است چیز بدی نباشد. زیرا لبه های سری گلکسی اس 24 بسیار نازک بود.

طبق گزارشات، گلکسی اس 25 احتمالاً در ابعاد 146.9 x 70.4 x 7.2 میلی متر تولید خواهد شد. در حالی که ابعاد گلکسی اس 24 سامسونگ 147 در 70.6 در 7.6 میلی متر بود. اگر این گزارش صحت داشته باشد، طراحی گلکسی اس 25 باریکتر از نسل قبلی خواهد بود. البته گفته می شود که این کاهش ضخامت تاثیری بر ظرفیت باتری ندارد. سامسونگ در گلکسی اس 23 از باتری 3900 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده و در نسل بعدی یعنی گلکسی اس 24 ظرفیت باتری را به 4000 میلی آمپر ساعت افزایش داده است. بنابراین انتظار می رود گلکسی اس 25 نیز از همان ظرفیت باتری استفاده کند.

اگر عمر باتری گلکسی اس 25 نسبت به نسل قبلی افزایش پیدا کند، احتمالاً به دلیل بهینه سازی نرم افزاری و تراشه کم مصرف است. اکنون که صحبت از تراشه ها می شود، باید اشاره کنیم که هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ گوشی های پرچمدار 2025 را در دو مدل تراشه عرضه می کند یا خیر.

برخی شایعات ادعا کرده اند که ممکن است سامسونگ از تراشه Exynos 2500 که نسل جدید Exynos 2400 است استفاده نکند و گوشی های خود را تنها با نسل چهارم تراشه Snapdragon 8 روانه بازار کند. این در حالی است که هنوز هیچ خبری مبنی بر تکذیب یا تایید این ادعا منتشر نشده و نمی توان با قطعیت اظهار نظر کرد.

بسیاری از مردم، از جمله برخی از طرفداران سرسخت سامسونگ، ترجیح می دهند که این شرکت کره ای از تراشه اسنپدراگون استفاده کند. اما شاید بهتر باشد سامسونگ به تراشه خود تکیه کند. زیرا همانطور که شنیدیم قیمت تراشه جدید کوالکام اسنپدراگون بسیار بالا خواهد بود و بنابراین هزینه ساخت سری گلکسی اس 25 نیز بالا خواهد بود. نظر شما در مورد تراشه و طراحی گلکسی اس 25 چیست؟ آیا شما هم مثل من از طراحی تکراری گوشی های سامسونگ خسته شده اید؟ نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. تکراری به اشتراک بگذارید و اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • عملکرد عالی 5G در مدل های آیفون 16 پرو؛ بیش از 400 مگابیت بر ثانیه
  • هزینه تعمیر گوشی سه لایه Huawei Mate XT Ultimate Design سر به فلک کشیده است

مشاهده عکس های گلکسی اس 25; طراحی دوباره تکرار شد! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.