راه اندازی قابلیت چت صوتی Gemini برای کاربران اندروید. رایگان برای استفاده و لذت بردن – Tekrato

راه اندازی قابلیت چت صوتی Gemini برای کاربران اندروید. رایگان برای استفاده و لذت بردن – Tekrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

گوگل چت صوتی زنده Gemini را به صورت رایگان به کاربران اندروید ارائه می دهد. می توانید با جمینی لایو صحبت کنید، سوال بپرسید و حتی شرکت کنید!

به گزارش theverge، می توانید از طریق اپلیکیشن Gemini در اندروید به این چت ربات جنجالی هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید.

Gemini Live اولین بار در رویداد معرفی پیکسل 9 معرفی شد. اما تاکنون فقط برای کاربران اشتراک پیشرفته Gemini در دسترس بود. ویژگی چت صوتی Gemini به شما این امکان را می دهد که از این ابزار هوش مصنوعی سؤال کنید و حتی در حین پاسخ دادن آن را قطع کنید. علاوه بر این، این ویژگی دارای چندین صدا است تا بتوانید صدای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

قابلیت چت صوتی زنده Gemini راه اندازی شد

می توانید با انتخاب نماد موج صوتی جدید در گوشه سمت راست پایین برنامه یا لایه شناور آن به این ویژگی دسترسی پیدا کنید. با زدن این نماد میکروفون دستگاه روشن می شود. حال می توانید سوال مورد نظر را از جمینی زنده پرسیدن هنگامی که Gemini در حال پاسخ به سوال شما است، گزینه های Hold یا End در پایین صفحه نمایش داده می شود که می توانید از آنها برای توقف مکالمه استفاده کنید.

Gemini Live در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در دسترس است. اما گوگل اعلام کرده که این قابلیت به زودی برای iOS در دسترس خواهد بود و زبان های جدیدی به آن اضافه خواهد شد.

نظر شما در مورد قابلیت های هوش مصنوعی مانند قابلیت چت صوتی Gemini چیست؟ استفاده از هوش مصنوعی در سال های اخیر چه تاثیری بر زندگی روزمره شما داشته است؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • o1 هوش مصنوعی با قابلیت «استدلال» معرفی شد. گامی دیگر به سوی ظاهری انسانی تر
  • دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی: در حوزه هوش مصنوعی برنامه ای نداریم
  • قابلیت های تصویربرداری هوش مصنوعی اپل تا iOS 18.2 به تعویق خواهد افتاد

راه اندازی قابلیت چت صوتی Gemini برای کاربران اندروید. استفاده رایگان و لذت بردن اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.