گزارش جدید از قیمت گلکسی اس ۲۴ FE; حدود ۵۰ یورو کمتر از ادعای قبلی – بازیگرها

گزارش جدید از قیمت گلکسی اس ۲۴ FE; حدود ۵۰ یورو کمتر از ادعای قبلی – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

در روزهای اخیر اطلاعاتی در مورد قیمت Galaxy S24 FE منتشر شد که کمی طرفداران را ناامید کرد. اما امروز گزارش دیگری از یک منبع جدید منتشر شده است که اطلاعات قبلی را زیر سوال می برد.

قبلا گفته شده بود Galaxy S24FA در نسخه پایه با 8 رم و 128 گیگابایت حافظهاین گوشی 100 یورو گرانتر از مدل قبلی خود، Galaxy S23 FE خواهد بود. در این صورت قیمت نهایی این سامسونگ رده بالا به 799 یورو می رسد.

اما Sammobile گزارش می‌دهد که یک منبع جدید ادعا می‌کند اوضاع آن‌قدر که فکر می‌کردیم بد نیست.

جزئیات جدید قیمت Galaxy S24 FE

گزارش های جدید حاکی از آن است که این گوشی هوشمند در نسخه پایه با 8 رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمتی در حدود 749 یورو به فروش می رسد. MysteryLupine این ادعا را با ارسال پستی در سایت مطرح کرد این عکس های افشاگر مشخصات Galaxy S24 FE آنها همچنین رنگ این گوشی را نشان می دهند.

رندرهای Galaxy S24 FE

همانطور که مشهود است، طرح رنگ Galaxy S24 FE این شامل رنگ های گرافیت، زرد، سبز نعنایی و آبی خواهد بود. این رندرها شباهت طراحی گلکسی اس 24 FE را با نسل قبلی نیز آشکار می کند.

در حال حاضر قیمت گلکسی اس 24 پلاس در بازارهای جهانی حدود 800 یورو است. بنابراین، اگر سامسونگ تصمیم بگیرد S24 FE را با قیمت 749 یورو روانه بازار کند، تفاوت قیمت بین این دو گوشی هوشمند بسیار ناچیز خواهد بود. اس 24 پلاس ویژگی های بهتری ارائه می دهد و در این صورت مردم ترجیح می دهند نسخه پلاس این سری پرچمدار را خریداری کنند. من فکر می کنم سامسونگ باید در قیمت Galaxy S24 FE تجدید نظر کند. نظر شما چیست؟ کدام مدل را ترجیح می دهید؟ نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. تکراری به اشتراک بگذارید و اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ معرفی شیائومی 14T و 14T Pro به طور رسمی مشخص شد [+تصاویر]
  • تاریخ ارائه سری ردمی نوت 14 + مشخصات احتمالی رسما مشخص شد

محتوای گزارش جدید قیمت گلکسی اس 24 FE; حدود 50 یورو کمتر از بیانیه قبلی ابتدا در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.