تولید تراشه های انویدیا توسط سامسونگ; راه حلی برای مقابله با خطرات ژئوپلیتیک – بازیگرها

تولید تراشه های انویدیا توسط سامسونگ; راه حلی برای مقابله با خطرات ژئوپلیتیک – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

انویدیا علیرغم اینکه یکی از پیشتازان در طراحی هوش مصنوعی و تراشه های گرافیکی است، کارخانه خود را برای تولید آنها ندارد. بیشتر تراشه های انویدیا توسط TSMC که یک شرکت تایوانی است تولید می شود و سامسونگ مدت هاست سعی می کند بخشی از سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

اطلاع رسانی کند ماشین سیاردر حال حاضر، ظرفیت تولید TSMC برای مدت طولانی رزرو شده است و مشتریان همچنین باید خطرات ژئوپلیتیکی ناشی از تنش بین چین و تایوان را در نظر بگیرند. در این میان، سامسونگ بعد از TSMC بزرگترین و بهترین کارخانه جایگزین محسوب می شود.

تراشه های انویدیا در تقاطع تولید قرار دارند. سامسونگ به دنبال خرید سهام TSMC است

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا در کنفرانس ارتباطات و فناوری گلدمن ساکس اعلام کرد که این شرکت مایل است از شرکت‌هایی غیر از TSMC برای تولید پردازنده‌های گرافیکی استفاده کند. وی همچنین به تنش های ایجاد شده بین دو کشور تایوان و ین اشاره کرد و گفت: از TSMC به دلیل خنک بودن استفاده می کنیم اما در صورت نیاز می توانیم به دنبال جایگزین نیز باشیم.

هوانگ ادامه داد که TSMC با اختلاف بهترین است: “ما از شرکت تایوانی TSMC استفاده نمی کنیم زیرا این شرکت به سادگی بهترین است، بلکه به این دلیل است که با اختلاف بهترین است.” اما در صورت لزوم، انویدیا می تواند تولید تراشه های خود را به کارخانه دیگری منتقل کند.

تولید تراشه های انویدیا توسط سامسونگ; راه حلی برای مقابله با خطرات ژئوپلیتیکی

جنسن هوانگ اذعان کرد که فرآیند تولید تراشه‌های انویدیا شرکت دیگری ممکن است آن چیزی نباشد که ما می‌خواهیم، ​​و ممکن است به خوبی TSMC نباشد، و ممکن است عملکرد و هزینه‌های مشابهی را ارائه ندهد، اما این معیار به انویدیا اجازه می‌دهد تراشه را عرضه کند. حتی اگر TSMC به دلیل رویدادهای ژئوپلیتیکی مختل شود.

اگرچه هوانگ به طور خاص از سامسونگ به عنوان جایگزینی برای TSMC یاد نکرد، اما وقتی صحبت از فناوری های فرآیندی و مقیاس تولید می شود، سامسونگ واقعاً تنها انتخاب است.

سامسونگ فناوری GAA را برای فرآیندهای 3 نانومتری و 2 نانومتری خود به کار گرفته است و سعی دارد مشتریان بزرگی مانند انویدیا را جذب کند. این در حالی است که شرکت تایوانی 62 درصد از بازار جهانی تولید تراشه را در اختیار دارد و سامسونگ با سهم 11 درصدی در جایگاه دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ با برنده شدن 45 جایزه طراحی در IDEA 2024 خوش درخشید. Galaxy AI در بالا
  • کار سامسونگ با المپیک 2024 به پایان رسیده است. سلفی های پیروزی را از دست ندهید

محتوای تولید تراشه انویدیا سامسونگ؛ یک استراتژی برای مقابله با خطرات ژئوپلیتیکی برای اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری تهیه شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.