Realme نسخه مشابهی از دوربین آیفون ۱۶ + دکمه کنترل ویدیو را به نمایش گذاشت – Techrato

Realme نسخه مشابهی از دوربین آیفون ۱۶ + دکمه کنترل ویدیو را به نمایش گذاشت – Techrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

قطعا یکی از ویژگی های جذابی که می توان دوباره در سری آیفون 16 مشاهده کرد دکمه کنترل دوربین است که از نظر فنی اصلا دکمه ای نیست. در واقع این قسمت از گوشی به فشار حساس است و به جای اینکه یک دکمه فیزیکی باشد، با لمس آن با استفاده از موتور لمسی، حس فشردن یک دکمه واقعی را القا می کند.

اطلاع رسانی کند gsmarenaاخیراً چیس ژو، معاون رئیس جمهور و مدیر ارشد بازاریابی realmeویدیویی را در Weibo منتشر کرد که نسخه مشابهی را نشان می دهد. کنترل دوربین آیفون 16 این روی تلفنی نشان داده می شود که هنوز معرفی نشده است.

دکمه کنترل دوربین Realme در حال حاضر به نرمی آیفون نیست

در این ویدیو Chase Zhou نحوه عملکرد این دکمه را توضیح می دهد و می گوید با استفاده از آن می توانید به سرعت وارد اپلیکیشن دوربین شوید و از آن برای کارهای مختلف مانند زوم استفاده کنید.

با این حال، عملکرد دکمه کنترل دوربین Realme به نظر نمی رسد مانند آیفون 16 روان، روان و با کیفیت باشد، اما از آنجایی که این گوشی هنوز به تولید نهایی نرسیده است، احتمالاً تا زمان عرضه بهبود خواهد یافت.

ژو با اشاره به اینکه این فناوری مشابه آیفون های پرچمدار جدید است، تاکید کرد که دستگاهی که در دست دارد Realme GT7 Pro نیست، به نظر می رسد ریلمی مدت زیادی است که روی این ویژگی کار می کند و احتمالا به زودی آماده خواهد شد .

بیشتر بخوانید:

  • زمان عرضه و ویژگی های گوشی پرچمدار جدید ریلمی فاش شد
  • تبلت مقرون به صرفه Realme Pad 2 Lite (Realme Pad 2 Lite) این هفته در بازار هند عرضه می شود

مقاله ای که Realme نسخه مشابهی از دوربین آیفون 16 + دکمه کنترل ویدیو را نشان داد برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.