قابلیت Activation Lock در iOS 18. ویژگی جذابی که از سرقت آیفون جلوگیری می کند! – بارها و بارها

قابلیت Activation Lock در iOS 18. ویژگی جذابی که از سرقت آیفون جلوگیری می کند! – بارها و بارها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

قابلیت Activation Lock در iOS 18 حتی از سخت افزار دستگاه نیز محافظت می کند. به این ترتیب سرقت آیفون هیچ سودی برای سارقان نخواهد داشت.

سیستم عامل iOS 18 به صورت نسخه RC در اختیار توسعه دهندگان و کاربران عمومی بتا قرار دارد و دارای ویژگی جدیدی به نام Activation Lock است که هفته آینده عرضه خواهد شد. به گزارش gsmarena، این قابلیت به افراد اجازه استفاده از قطعات دزدیده شده آیفون را نمی دهد.

قفل فعال سازی در iOS 18 چیست؟

این ویژگی برای اولین بار در ماه آوریل معرفی شد. اپل می گوید مقامات از این شرکت خواسته اند تا در تلاش برای حل مشکل بازار سیاه سخت افزار آیفون، این چالش را در نظر بگیرد.

این قابلیت می تواند آیفون را به همراه قطعات آن به نام صاحب اصلی گوشی قفل کند. بنابراین اگر سیستمی قطعه ای استفاده شده مانند باتری، دوربین، صفحه نمایش و غیره را شناسایی کند، از شما اپل آیدی و رمز عبور می خواهد. در این صورت استفاده از قطعات دزدیده شده آیفون غیرممکن خواهد بود.

قابلیت Activation Lock در iOS 18
قابلیت Activation Lock در iOS 18

قطعات سخت افزاری تنها در صورتی قابل استفاده هستند که صاحب اصلی گوشی اپل آیدی و رمز عبور خود را وارد کند. پس از مدتی تمامی قسمت های آیفون به حساب های کاربری اپل اختصاص می یابد.

قابلیت Activation Lock توسط چندین کاربر iOS 18 RC که سعی در استفاده از قطعات آیفون داشتند تست و تایید شده است.

اما درباره زمان عرضه iOS 18 باید گفت که احتمالا از 16 سپتامبر (26 شهریور) به طور رسمی شروع به کار خواهد کرد.

مشکل سرقت آیفون در بسیاری از کشورها به یک چالش بزرگ تبدیل شده است و اپل روشی موثر برای جلوگیری از سرقت آیفون ارائه کرده است. حال باید دید این ویژگی در طول زمان چه تاثیری خواهد داشت. آیا سارقان و افرادی که آیفون را از بازار سیاه خریداری می کنند، راه دیگری برای دور زدن قفل فعال سازی پیدا خواهند کرد؟ نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. تکراری به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • هواوی میت XT احتمالا پس از عرضه در چین به بازارهای جهانی خواهد رسید
  • Realme نسخه مشابهی از دوربین آیفون 16 + دکمه کنترل ویدیو را نشان داد

محتوای قفل فعال سازی در iOS 18; ویژگی جذابی که از سرقت آیفون جلوگیری می کند! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.