رندرهای Xiaomi 14T و ۱۴T Pro رنگ این گوشی ها را فاش کردند – Techrato

رندرهای Xiaomi 14T و ۱۴T Pro رنگ این گوشی ها را فاش کردند – Techrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

دیروز تایید شد که شیائومی گوشی های رده بالای سری T را در 26 سپتامبر در اروپا معرفی خواهد کرد. امروز عکس های رندرهای Xiaomi 14T و 14T Pro منتشر شده است که رنگ های جذاب این گوشی ها را به نمایش می گذارند.

به گزارش gizmochina، اخیرا رندرهای Xiaomi 14T و Xiaomi 14T Pro ارسال شده توسط WinFuture، به نظر می رسد که آنها نسخه های رسمی این گوشی ها هستند.

رندرهای Xiaomi 14T و 14T Pro

عکس هایی که در زیر مشاهده می کنید رندرهایی از گوشی های سری T شیائومی هستند که گفته می شود هر دو گوشی به صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 144 هرتز و روشنایی بسیار بالا مجهز هستند. شیائومی از سه لنز با پیکربندی لایکا برای این دو گوشی هوشمند استفاده خواهد کرد. با این حال، Xiaomi 14T Pro یک دوربین بالاتر از نسخه استاندارد خواهد بود و دارای سنسور Light Fusion 900 است که قبلا در Xiaomi 14 استفاده شده بود.

شیائومی احتمالا 14T را به تراشه مدیاتک Dimension 8300 Ultra مجهز خواهد کرد. اما برای گوشی رده بالای 14T Pro، تراشه قدرتمند Dimension 9300 Plus در نظر گرفته شده است. هر دو گوشی هوشمند حداقل در یک نسخه با 12 گیگابایت رم عرضه می شوند.

گفته می شود گوشی شیائومی 14 تی با توان 67 وات و شیائومی 14 تی پرو با توان 120 وات شارژ می شوند. نسخه پرو نیز از شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. باتری Xiaomi 14T و 14T Pro 5000 میلی آمپر ساعتی است و احتمالاً ظرفیت شارژ بالایی را ارائه می دهد.

قیمت Xiaomi 14T و 14T Pro

با وجود مشخصات رده بالای این مدل ها، قیمت مناسبی دارند. قیمت Xiaomi 14T احتمالا از 600 یورو شروع خواهد شد، اما قیمت Xiaomi 14T Pro حدود 800 یورو خواهد بود.

نظر شما در مورد طراحی، مشخصات و قیمت گوشی های سری 14T شیائومی چیست؟ آیا تا به حال از گوشی های سری T شیائومی استفاده کرده اید؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • تماشا کنید: ویدیوی جعبه گشایی Xiaomi 14T و 14T Pro جزئیات جدیدی را فاش می کند
  • رندرهای جدید گلکسی اس 25 و اس 25 اولترا را از دست ندهید

مقاله رندرهای Xiaomi 14T و 14T Pro نشان می دهد که ترکیب رنگ این گوشی ها برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.