درآمد میلیارد دلاری OpenAI؛ خدمات اشتراک پولی ChatGPT بیش از ۱۱ میلیون کاربر دارد – Tekrato

درآمد میلیارد دلاری OpenAI؛ خدمات اشتراک پولی ChatGPT بیش از ۱۱ میلیون کاربر دارد – Tekrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

در سال های اخیر، هوش مصنوعی با سرعت قابل توجهی توسعه یافته است و شرکت های بزرگی مانند OpenAI در خط مقدم این تکامل هستند. بر اساس گزارش های اخیر، تعداد کاربران پولی ChatGPT، محصول شاخص OpenAI، از 11 میلیون نفر فراتر رفته و درآمد بسیار بالایی را برای این شرکت به همراه داشته است.

از مجموع 11 میلیون کاربر، 10 میلیون به عنوان شخص و یک میلیون کاربر به عنوان کاربر تجاری ثبت شده اند. این تعداد کاربر ماهانه ChatGPT بیش از 225 میلیون دلار درآمد ایجاد می کند هوش مصنوعی را باز کنید و پیش بینی می شود درآمد سالانه این شرکت به حدود 2.7 میلیارد دلار برسد.

انتظار می رود مدل ها فروخته شوند. هوش مصنوعی درآمد OpenAI برای توسعه دهندگان اپلیکیشن در سال آینده به حدود 4 میلیارد دلار خواهد رسید.

افزایش تعداد کاربران پولی ChatGPT بر OpenAI فشار می آورد

با این حال، این رشد سریع هزینه نیز دارد. سرمایه گذاری های بزرگ OpenAI در تحقیق و توسعه، و همچنین افزایش تعداد کاربران پرداختی ChatGPT، منجر به زیان های مالی قابل توجهی شده است. برای جبران این ضررها، OpenAI قصد دارد ساختار خود را از یک سازمان غیرانتفاعی به یک نهاد انتفاعی تغییر دهد تا سرمایه‌گذاری‌های بیشتری را جذب کند.

از این حیث، این شرکت در حال مذاکره با سرمایه گذاران مختلف از جمله وجوهی از دولت امارات متحده عربی بوده که قصد جذب سرمایه تا سقف 7 میلیارد دلار را دارند.

OpenAI در حال حاضر سه طرح اشتراک پولی را برای ChatGPT ارائه می دهد:

ChatGPT Plus: با هزینه ماهانه 20 دلار، این سرویس دسترسی به مدل پیشرفته GPT-4، پاسخ سریعتر و استفاده با اولویت را فراهم می کند. اما این سرویس نسبت به نسخه های گران قیمت دارای امکانات محدودتری است.

تیم ChatGPT: این سرویس برای تیم ها و مشاغل کوچک طراحی شده است و قیمت آن بسته به نیاز هر تیم متفاوت است.

ChatGPT Pro: با پرداخت 200 دلار در ماه، این سرویس ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهد، از جمله حداقل محدودیت های استفاده، زمان پاسخگویی فوق العاده سریع و ویژگی های اضافی.

با توجه به تقاضای زیاد برای ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و برنامه های جاه طلبانه OpenAI، به نظر می رسد که این شرکت به رشد سریع خود ادامه خواهد داد و در عین حال با چالش های مالی و ساختاری نیز روبرو خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • متا عکس های ویرایش شده با هوش مصنوعی را با برچسب های جدید نشان می دهد
  • ظرفیت فوق العاده هوش مصنوعی جدید گوگل؛ برای درک بهتر مشکلات پیچیده، یادداشت ها را به پادکست های صوتی تبدیل کنید

مقاله درآمد میلیارد دلاری OpenAI؛ خدمات اشتراک پولی ChatGPT بیش از 11 میلیون کاربر دارد و اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.