iOS 18 رسما منتشر شد. معرفی ویژگی های جدید و آیفون های واجد شرایط – Techrato

iOS 18 رسما منتشر شد. معرفی ویژگی های جدید و آیفون های واجد شرایط – Techrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

پس از مدت ها انتظار بالاخره اپل سیستم عامل جدید منتشر شد. iOS 18 با به‌روزرسانی‌های بخش شخصی‌سازی صفحه اصلی، قفل برنامه و مدیریت رمز عبور برای کاربران آیفون در دسترس خواهد بود.

با توجه به macrumors، اپل امروز سیستم عامل iOS 18 و iPadOS 18 برای آیفون و آیپد منتشر شد. کاربران این دستگاه های اپل مانند همیشه می توانند نسخه های جدید سیستم عامل را به صورت رایگان دریافت کنند.

نحوه دانلود iOS 18 و iPad OS 18

تلفن های واجد شرایط دریافت iOS 18 و آیپدهای سازگار با iPadOS 18 می توانند این سیستم عامل ها را با دنبال کردن مسیر زیر دریافت کنند:

تنظیمات > عمومی > به روز رسانی نرم افزار

لطفاً توجه داشته باشید که به دلیل تقاضای بالای کاربران، فرآیند دریافت iOS 18 ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

لیست گوشی های واجد شرایط دریافت iOS 18

لیست گوشی های واجد شرایط دریافت iOS 18

  • آیفون XR
  • آیفون XS و XS Max
  • آیفون 11
  • آیفون 11 پرو و ​​11 پرو مکس
  • سری آیفون 12
  • سری آیفون 13
  • سری آیفون 14
  • سری آیفون 15
  • سری آیفون 16
  • آیفون SE 2020
  • آیفون SE 2022

به طور کلی می توان گفت که تمامی آیفون هایی که iOS 17 دریافت کردند، واجد شرایط سیستم عامل iOS 18 نیز هستند.

اما در مورد iPadOS 18 باید گفت که آیپد پرو 12.9 اینچی نسل سوم و جدیدتر، آیپد پرو 11 اینچی، آیپد ایر نسل سوم و جدیدتر، آیپدهای نسل هفتم و مدل های جدیدتر آیپد مینی 5 قابل استفاده هستند نسل و مدل های جدیدتر این نسخه از سیستم عامل دریافت می کند.

لازم به ذکر است که اپل iOS 17.7 را برای آیفون های دارای iOS 17 نیز منتشر کرد.

ویژگی های iOS 18

iOS 18 ویژگی های جدیدی را برای شخصی سازی صفحه اصلی اضافه کرده است. در این نسخه جدید از سیستم عامل iOS می توانید برنامه ها و ویجت ها را با فضاهای باز سازماندهی کنید و همچنین رنگ های جدیدی به آیکون ها اضافه کنید.

مرکز کنترل کاملاً بازطراحی شده است و از چندین صفحه، کنترل های شخص ثالث سفارشی و امکان قرار دادن کنترل ها بر روی صفحه قفل و فعال کردن آنها با یک دکمه عمل پشتیبانی می کند.

اپلیکیشن Messages اکنون قابلیت زمان بندی پیام ها را دارد. به علاوه، ویژگی Tapback با هر ایموجی کار می کند. به علاوه، افکت های متنی جدیدی وجود دارد که به شما امکان می دهد کلمات و عبارات را اضافه کنید. فرمت هایی مانند پررنگ و مورب نیز در دسترس هستند. به علاوه، زمانی که به اینترنت متصل نیستید، می توانید از طریق اتصال ماهواره ای پیام ارسال کنید. RCS نیز به روز شده است تا بتوانید راحت تر به دوستان خود در اکوسیستم اندروید پیام دهید.

ویژگی های iOS 18

اپل یک اپلیکیشن رمز عبور کاملا جدید برای مدیریت ورود به سیستم معرفی کرده است. قابلیت ضبط تماس جدیدی نیز اضافه شده است که با استفاده از آن می توانید مکالمات تلفنی خود را در اپلیکیشن Notes ذخیره کنید. برنامه Note همچنین می تواند از مکالمه صوتی شما رونویسی کند.

سافاری از برجسته‌سازی برای نشان دادن مهم‌ترین بخش‌های یک وب‌سایت و کنترل حواس‌پرتی برای حذف عناصر مزاحم پشتیبانی می‌کند. برنامه Photos نیز با ظاهری یکپارچه و گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید از طریق مجموعه‌ها دوباره طراحی شده است. اپلیکیشن Maps همچنین از نقشه های توپوگرافی، شبکه مسیرها و ایجاد مسیرهای سفارشی برای پیاده روی و کوهنوردی پشتیبانی می کند.

ویژگی های iOS 18

یکی دیگر از ویژگی های iOS 18 این است که به شما امکان می دهد هر برنامه ای را با Face ID یا Touch ID قفل و حتی مخفی کنید. Tap to Cash همچنین راه آسان تری برای ارسال شخصاً به سایر کاربران آیفون ارائه می دهد. همچنین ویژگی‌های جدیدی برای AirPods Pro وجود دارد، علاوه بر ویژگی‌های مخصوص iPad، مانند نوار تب جدید برای برنامه‌ها و تصحیح خودکار دست‌نویس.

Apple Intelligence یکی از ویژگی های مهم iOS 18 است که به زودی با امکانات مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرد; از جمله ابزارهای نوشتن، Genmoji، خلاصه اعلان، زمین بازی تصویر و بسیاری موارد دیگر. لطفا توجه داشته باشید که این موارد در این آپدیت موجود نیستند و در آینده در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

نظر شما در مورد ویژگی های iOS 18 چیست؟ آیا از تغییرات جدید راضی هستید؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • قیمت تعویض باتری آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس 20 درصد افزایش یافت
  • مینگ چی کو: تقاضا برای آیفون 16 پرو و ​​16 پرو مکس کمتر از حد انتظار است
  • تماشا کنید: تصویری از طراحی غیرمعمول حلقه دوربین گلکسی اس 25 منتشر شده است

iOS 18 رسما منتشر شد. معرفی ویژگی های جدید و آیفون های واجد شرایط برای اولین بار در Tekrato: Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.