تماشای سیستم عامل ۱۱ منتشر شد. معرفی ویژگی ها و تغییرات جدید – بازیگرها

تماشای سیستم عامل ۱۱ منتشر شد. معرفی ویژگی ها و تغییرات جدید – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

اپل نسخه جدید سیستم عامل ساعت هوشمند منتشر شد. ساعت و S11 با تغییرات جدید در Smart Stack، برنامه Vitals، فعالیت های استراحت و موارد دیگر به طور رسمی برای کاربران اپل واچ در دسترس است.

watchOS 11 با اپل واچ سری 6 به بعد، تمامی مدل های Apple Watch Ultra و Apple Watch SE 2 سازگار است و طبق شایعات، کاربران این ساعت ها می توانند همین الان این نسخه را دریافت کنند.

تمامی آیفون هایی که iOS 18 را دریافت کرده اند، می توانند با باز کردن اپلیکیشن Apple Watch و رفتن به مسیر General > Software، سیستم عامل جدید را دریافت کنند. در مقدمه ویژگی های iOS 18 ما توضیح داده ایم که چگونه می توانید این نسخه از سیستم عامل را در آیفون دریافت کنید.

برای نصب WatchOS 18، ساعت شما باید 50 درصد شارژ داشته باشد. شما هم باید آن را شارژ کنید.

ویژگی های OS 11 را تماشا کنید

در watchOS 11، ویژگی Smart Stack بهبود یافته است و با چرخاندن Digital Crown می توان به آن دسترسی داشت. ویجت های جدیدی مانند Shazam و Photos نیز اضافه شده است. علاوه بر این، اپل واچ اکنون از ویجت های تعاملی و فعالیت های زنده پشتیبانی می کند.

قابلیت ثبت پیام نیز سیستم عامل WatchOS 11 این برای کاربران اپل واچ در دسترس است، که می‌تواند برای ضبط لحظه‌ای که وارد باشگاه می‌شوید یا لحظه‌ای که از بار برای دویدن در اواخر شب خارج می‌شوید، استفاده کند. به این ترتیب، خانواده یا دوستان شما متوجه می شوند که در چه ساعتی ورزش را شروع کرده یا به پایان رسانده اید و مطمئن خواهند شد که با خیال راحت به خانه می رسید.

Watch OS 11 منتشر شد

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های WatchOS 11 اپلیکیشن جدید Vitals است که اطلاعات مربوط به معیارهای کلیدی سلامت مانند ضربان قلب، تعداد تنفس، دمای مچ دست و اکسیژن خون را در طول خواب شبانه جمع‌آوری می‌کند و گزارش وضعیت روزانه این معیارها را ارائه می‌دهد. . ago ویژگی Training Load برای ورزشکارانی در نظر گرفته شده است که برای رویدادهایی مانند ماراتن آماده می شوند. علاوه بر این، برنامه Workout انواع بیشتری از تمرینات را نیز پشتیبانی می کند.

با برنامه Fitness می توان دوره های فعالیت ورزشی را سفارشی کرد که می توانند روزانه تغییر کنند. با این ویژگی می توانید برنامه های بلند مدت را بهتر برنامه ریزی کنید. علاوه بر این، می توان دوره های متوالی فعالیت را در روزهای استراحت یا به دلیل بیماری یا آسیب متوقف کرد تا در زمان بیماری یا نیاز به استراحت، زنجیره فعالیت های شما قطع نشود.

اپل اپلیکیشن Translate را نیز به اپل واچ اضافه کرده است و در صورت نیاز می توانید به راحتی به ترجمه های مختلف دسترسی داشته باشید. ویجت برنامه Translate نیز وجود دارد. مسیرهای پیاده روی به تمام پارک های ملی ایالات متحده در برنامه Apple Maps اضافه شده است. اما شما می توانید مسیرهای پیاده روی و کوهنوردی سفارشی خود را ایجاد کنید.

نظر شما در مورد ویژگی های WatchOS 18 چیست؟ به نظر شما این تغییرات کافی و خوشایند هستند؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اخبار فناوری با موارد تکراری ادامه دهید.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ساعت های هوشمند 2024
  • بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون شات.
  • بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون شات.
  • بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون شات.

محتوای منتشر شده OS 11 را تماشا کنید. معرفی ویژگی ها و تغییرات جدید ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.