رندر گلکسی اس ۲۵ اولترا در مقابل آیفون ۱۶ پرو مکس. نقطه مقابل طراحی باریک: Tecroto

رندر گلکسی اس ۲۵ اولترا در مقابل آیفون ۱۶ پرو مکس. نقطه مقابل طراحی باریک: Tecroto

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

اگر تفاوت میلی متری در ضخامت گوشی ها برایتان مهم است، خبر خوبی برایتان داریم. اخیراً جهان یخی رندر Galaxy S25 Ultra در کنار آیفون 16 پرو مکس قرار داده شده تا تفاوت ها را از نزدیک ببینید.

به نظر می رسد گلکسی اس 25 اولترا 0.2 میلی متر نازک تر از آیفون 16 پرو مکس باشد. البته با فرض اینکه طرحی که در این رندر جدید می بینیم کاملا دقیق و درست باشد. به گزارش phonearena، شایعاتی در مورد طراحی باریک پرچمدار 2025 سامسونگ به گوش می رسید و اکنون شاهد هستیم که این گوشی هوشمند حتی از پرچمدار جدید آیفون نیز باریکتر است.

مقایسه رندر گلکسی اس 25 اولترا در مقابل آیفون 16 پرو مکس

اپل به تازگی گوشی های سری آیفون 16 را معرفی کرده و پیش خرید این گوشی ها نیز آغاز شده است. البته مراسم رونمایی از سری آیفون 16 را می توان کسل کننده ترین رویداد تاریخ اپل دانست. گوشی های این خانواده به اندازه کافی تغییر نکرده اند و آپدیت های انجام شده آنقدر جالب نیست که مردم را به خرید این مدل ها ترغیب کند. به خصوص با توجه به اینکه تا چند ماه دیگر مهمترین ویژگی این گوشی ها یعنی Apple Intelligence عرضه خواهد شد.

مقایسه رندر گلکسی اس 25 اولترا در مقابل آیفون 16 پرو مکس

از سوی دیگر، گفته می شود که گلکسی اس 25 اولترا با تغییرات جالبی نسبت به مدل قبلی خود یعنی اس 24 اولترا عرضه خواهد شد. به عنوان مثال، از همان ابتدا به Galaxy AI مجهز خواهد شد که طبق بررسی ها، هوش مصنوعی واقعا خوبی است. در همین حال، مارک گورمن، تحلیلگر بلومبرگ، می گوید که هوش مصنوعی اپل آنقدرها هم چشمگیر نیست.

طراحی باریکتر با قاب کمی خمیده، چسبندگی بهتری را فراهم می کند و کار با آن آسان تر است. اما شخصاً طراحی قاب تخت با گوشه های تیز S24 Ultra را بهتر دوست داشتم. نظر شما در مورد طراحی گلکسی اس 25 اولترا چیست؟ آیا ظاهر جدید را دوست دارید یا نسل قبلی زیباتر بود؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • مینگ چی کو: تقاضا برای آیفون 16 پرو و ​​16 پرو مکس کمتر از حد انتظار است
  • تماشا کنید: تصویری از طراحی غیرمعمول حلقه دوربین گلکسی اس 25 منتشر شده است
  • طراحی مفهومی Galaxy S25 Ultra جزئیاتی از ویژگی های ظاهری را نشان می دهد. [+ویدیو]

نمایش گلکسی اس 25 اولترا در برابر آیفون 16 پرو مکس؛ طراحی باریک متضاد اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.