مشخصات Asus ROG Phone 9 Pro در پلتفرم CQC – Tekrato به بیرون درز کرد

مشخصات Asus ROG Phone 9 Pro در پلتفرم CQC – Tekrato به بیرون درز کرد

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

ایسوس نسل جدید را معرفی خواهد کرد تلفن بازی ROG Phone اخیرا آماده شده است مشخصات ASUS ROG Phone 9 Pro روی پلتفرم چینی CQC دیده شده و جزئیاتی از ظرفیت شارژ این گوشی را فاش کرده است.

به گزارش gizmochina، ظاهر این گوشی گیمینگ روی پلتفرم چینی تایید می کند که گوشی جدید ایسوس در حال توسعه است و احتمالا در آینده نزدیک ارائه خواهد شد.

مشخصات ASUS ROG Phone 9 Pro

تلفن بازی ASUS ROG Phone 9 Pro این بر روی پلت فرم مرکز گواهی کیفیت چین (CQC) با شماره مدل ASUSAI25001A مشاهده شد. این گواهی تایید می کند که گوشی هوشمند ROG Phone 9 Pro این گوشی از توان شارژ 65 وات پشتیبانی می کند. بنابراین به نظر می رسد ایسوس هیچ ارتقایی در این بخش در نظر نگرفته است.

مشخصات ASUS ROG Phone 9 Pro

گواهی CQC هیچ جزئیات دیگری جز ظرفیت بار را نشان نمی دهد. با این حال، بر اساس اظهارات و شایعات قبلی، می توان پیش بینی کرد که ایسوس ROG Phone 9 Pro به نسل چهارم تراشه اسنپدراگون 8 مجهز شود. علاوه بر این، یک سیستم خنک کننده قدرتمند در نظر گرفته می شود.

گوشی های سری ROG Phone 8 ایسوس در ژانویه 2024 معرفی شدند. بنابراین انتظار می رود نسل جدید این گوشی ها نیز در اوایل سال 2025 معرفی شوند. البته اگر ایسوس برنامه ای برای ارائه به زودی ندارد.

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات ROG Phone 9 Pro ایسوس در دست نیست، اما بر اساس مشخصات نسل قبلی این گوشی می توان حدس زد که کدام قسمت ها به روز خواهند شد.

Asus ROG Phone 8 Pro

Asus ROG Phone 8 Pro بهترین گوشی های گیمینگ سال 2024 این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED LTPO است و از نرخ رفرش 165 هرتز پشتیبانی می کند Pro با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 راه اندازی شد.

در بخش دوربین از یک لنز 50 مگاپیکسلی Sony IMX890، یک لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر، یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده شده است. باتری گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 8 Pro دارای ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعت بوده و همانطور که گفتیم از قدرت شارژ 65 وات پشتیبانی می کند.از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به دکمه های AirTrigger، استاندارد ضد آب IP68 و سرعت بالای 5 آهنربایی اشاره کرد. کیفیت بلندگو

به نظر شما کدام بخش از ROG Phone 9 Pro ایسوس آپدیت می شود؟ آیا تا به حال تجربه استفاده از گوشی های بازی گران قیمت را داشته اید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اخبار تلفن با موارد تکراری ادامه دهید.

بیشتر بخوانید:

  • رندر گلکسی اس 25 اولترا در مقابل آیفون 16 پرو مکس. طراحی کنتراست باریک
  • معاون وزیر صامت از پیگیری این وزارتخانه برای رفع ممنوعیت واردات آیفون خبر داد

جزئیات مشخصات Asus ROG Phone 9 Pro منتشر شده در پلتفرم CQC ابتدا در وب سایت Tecrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.