مشاهده گلکسی M55 در وب سایت هندی سامسونگ + مشخصات احتمالی – بازیگرها

مشاهده گلکسی M55 در وب سایت هندی سامسونگ + مشخصات احتمالی – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

چه مدت از زمانی که در مورد آن شنیده ایم می گذرد گوشی گلکسی M55s شنیده شده و حتی رندرهایی از این گوشی منتشر شده است. اما حالا، این گوشی میان رده سامسونگ. در قسمت پشتیبانی سایت هندی این شرکت دیده شده که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

به گزارش gsmarena، این بخش از وب سایت سامسونگ تایید می کند که گلکسی M55s با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. البته در زمان معرفی رسمی مشخص خواهد شد که این گوشی میان رده در چه تنظیماتی عرضه خواهد شد.

مشخصات گلکسی M55s

این گوشی هوشمند تاکنون تاییدیه BIS هند را دریافت کرده و مشخص است که در بازار هند عرضه خواهد شد. علاوه بر این، نسخه ای از این گوشی در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد و نشان داد که دقیقاً از تراشه Snapdragon 7 Gen 1 پشتیبانی می کند که در گوشی Galaxy M55 استفاده شده بود.

مشخصات گلکسی M55s

در واقع، بسیاری از مشخصاتی که تاکنون فاش شده است مشابه مشخصات گلکسی M55 و F55 است. بنابراین، هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه چیزی M55 را از مدل های M55 و F55 متمایز می کند. صرف نظر از طراحی خارجی.

این گوشی هوشمند احتمالا به صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز مجهز خواهد شد -دوربین فوق عریض مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی.

منبع تغذیه گلکسی M55S انرژی آن توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که 45 وات شارژ می شود.

به نظر شما گوشی میان رده گلکسی M55 به بازار ایران می رسد؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • جزئیات مشخصات Asus ROG Phone 9 Pro در پلتفرم CQC منتشر شده است
  • رندر گلکسی اس 25 اولترا در مقابل آیفون 16 پرو مکس. طراحی کنتراست باریک
  • معاون وزیر صامت از پیگیری این وزارتخانه برای رفع ممنوعیت واردات آیفون خبر داد

Galaxy M55 در وب سایت هند سامسونگ مشاهده شد + مشخصات احتمالی اولین بار در Techrato منتشر شد – Life With Technology – Techrato – Life With Technology – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.