تماشا کنید: حلقه دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا نازک‌تر از آیفون ۱۶ پرو مکس است – TechRadar

تماشا کنید: حلقه دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا نازک‌تر از آیفون ۱۶ پرو مکس است – TechRadar

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

به تازگی تصویری منتشر شده که آن را نشان می دهد. حلقه دوربین Galaxy S25 Ultra باریکتر از آیفون 16 پرو مکس است. همچنین در یکی دیگر از عکس‌های منتشر شده، می‌بینیم که ضخامت حلقه دوربین S25 حتی کمتر از نسخه اولترا است.

امروز صبح عکسی از نمایش گلکسی اس 25 اولترا در کنار آیفون 16 پرو مکس این گوشی 0.2 میلی متر باریک تر از آیفون پرچمدار است. Ice Universe، افشاگر معروف فناوری که این تصاویر را منتشر کرده، اکنون عکس دیگری را به اشتراک گذاشته و جزئیات حلقه دوربین S25 و S25 Ultra را فاش کرده است.

ضخامت حلقه دوربین Galaxy S25 Ultra

به گزارش Sammobile، در تصویری که Ice Universe منتشر کرده است، می بینیم که ضخامت حلقه دوربین گلکسی اس 25 اولترا 2.4 میلی متر و کوچکتر از برآمدگی دوربین آیفون 16 پرو مکس است. برآمدگی دوربین آیفون 16 پرو مکس به 4.3 میلی متر می رسد که تفاوت آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

ضخامت حلقه دوربین Galaxy S25 Ultra

با توجه به رقابت نزدیک بین گوشی های سری S سامسونگ و آیفون، انتظار می رود عملکرد دوربین پنل پشتی گلکسی اس 25 اولترا مشابه یا حتی بهتر از آیفون 16 پرو مکس باشد. همچنین، اگر برآمدگی حلقه دوربین 2.4 میلی متر باشد، تغییر قابل توجهی خواهد بود. در این صورت سامسونگ در طراحی سخت افزاری یک قدم جلوتر از اپل خواهد بود.

اوایل این ماه، اخباری در مورد ضخامت گلکسی اس 25 اولترا منتشر شد. گفته می شود دستگاه 8.2 میلی متر ضخامت دارد که 0.4 میلی متر از گلکسی اس 24 اولترا و 0.1 میلی متر نازک تر از آیفون 16 پرو مکس است. حلقه‌های باریک‌تر روی حلقه دوربین نیز یکی از عوامل اصلی در طراحی باریک‌تر گوشی است.

با کنار هم قرار دادن تمام شواهدی که تاکنون در مورد گلکسی اس 25 اولترا جمع آوری شده است، متوجه می شویم که سامسونگ احتمالاً می خواهد توجهات را به طراحی گوشی پرچمدار امسال خود جلب کند.

Ice Universe همچنین عکس دیگری منتشر کرد که نشان می‌دهد حلقه دوربین گلکسی S25 1.8 میلی‌متر ضخامت دارد که حتی از S25 Ultra نیز نازک‌تر است. این بدان معناست که حلقه های دوربین سامسونگ گلکسی اس 25 2.3 برابر باریک تر از حلقه های آخرین پرچمدار اپل است. عکس دیگری پیشتر لو رفته بود. طراحی غیر معمول حلقه های دوربین S25 و S25 Plus ارائه شده است

ضخامت دوربین گلکسی اس 25

نظر شما در مورد طراحی باریک حلقه های دوربین گلکسی اس 25 اولترا و اس 25 چیست؟ چقدر این تغییرات برای شما مهم است؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • اولین اطلاعات از مشخصات ROG Phone 9 ایسوس منتشر شد
  • جزئیات مشخصات Asus ROG Phone 9 Pro در پلتفرم CQC منتشر شده است

مقاله را ببینید: حلقه دوربین گلکسی اس 25 اولترا نازکتر از آیفون 16 پرو مکس است که اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.