گوشی مقرون به صرفه گلکسی F05 معرفی شد; نسخه مشابه Galaxy A05 و M05 – Tecrato

گوشی مقرون به صرفه گلکسی F05 معرفی شد; نسخه مشابه Galaxy A05 و M05 – Tecrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

گوشی ارزان گلکسی F05 که نسخه مشابه گلکسی A05 و گلکسی M05 است، با ظاهری جدید شروع به کار کرد.

چند روز پیش سامسونگ گلکسی M05 را معرفی کرد که در اصل نسخه جدیدی از گلکسی A05 بود. اکنون این شرکت گوشی گلکسی اف 05 را ارائه کرده است که ظاهری متفاوت دارد. اما مشخصات سخت افزاری آن همانند دو گوشی مقرون به صرفه دیگری است که نام بردیم.

به گزارش gsmarena، پنل پشتی این گوشی دارای بافتی چرم مانند است که آن را از M05 و A05 متمایز می کند. این گوشی مقرون به صرفه سامسونگ در رنگ آبی Wolf موجود است.

مشخصات گوشی ارزان گلکسی F05

در پنل پشتی این گوشی از دوربین 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 استفاده شده که قابلیت فیلم برداری 1080 پیکسلی با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد. یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی نیز دوربین اصلی را در پنل پشتی همراهی می کند. در جلو و زیر ناچ یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی تعبیه شده است. این همان پیکربندی در Galaxy A05 و Galaxy M05 است.

در نمای اصلی گوشی از صفحه نمایش 6.7 اینچی PLS LCD استفاده شده است که از وضوح 1600 در 720 پیکسل پشتیبانی می کند و نرخ به روز رسانی آن 60 هرتز است به روز رسانی سیستم عامل در عرض 2 سال

گلکسی F04 از تراشه Helio G85 استفاده می کند که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی ترکیب شده است، مانند دو گوشی MVA 05 این میزان رم توسط رم مجازی دو برابر می شود. این گوشی هوشمند از نصب کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند و دارای درگاه microSD می باشد. جک 3.5 میلی متری هدفون نیز در لبه پایینی گوشی تعبیه شده است.

گوشی ارزان گلکسی F05

گلکسی F05 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از 25 وات برق پشتیبانی می کند. داخل جعبه شارژر وجود ندارد. بنابراین اگر شارژر سامسونگ ندارید، باید آن را جداگانه خریداری کنید. البته داخل جعبه یک کابل تبدیل USB و یک سینی سیم کارت وجود دارد.

پورت USB-C از نوع v2.0 است. این دستگاه همچنین دارای Wi-Fi 5 و بلوتوث 5.3 می باشد. اما مجهز به NFC یا مادون قرمز نیست. البته رادیو هم داره. گوشی مقرون به صرفه Galaxy F05 از شبکه 4G پشتیبانی می کند.

این گوشی هوشمند از 20 سپتامبر عرضه می شود و با قیمت 95 تا 120 دلار به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید:

  • سری 14T شیائومی به قابلیت کشیدن دایره برای جستجو مجهز شده است
  • تماشا کنید: حلقه دوربین گلکسی اس 25 اولترا از آیفون 16 پرو مکس نازک تر است
  • ظرفیت باتری گلکسی اس 25 پلاس مشخص شد. احتمالاً ناامید خواهید شد
  • مقایسه Galaxy S24 Ultra با Google Pixel 9 Pro XL; تقابل دو پرچمدار.

گوشی مقرون به صرفه گلکسی F05 معرفی شد; نسخه مشابه گلکسی A05 و M05 اولین بار در وب سایت Tekrato – Life With Technology در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.