قیمت شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو بیشتر از سری ۱۴ شیائومی خواهد بود – بازیگرها

قیمت شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو بیشتر از سری ۱۴ شیائومی خواهد بود – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

شیائومی احتمالا در اوایل ماه نوامبر از گوشی های پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد. گفته شده است قیمت شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد شد، از سری 14 شیائومی بیشتر خواهد بود.

سال گذشته سری 14 شیائومی با قیمت پایه 3999 یوان (حدود 565 دلار) به بازار معرفی شد. پیش بینی می شود قیمت نسل جدید این گوشی ها یعنی سری 15 شیائومی حداقل 500 یوان بیشتر باشد. اخیرا گزارشی به بیرون درز کرده است که جزئیات بیشتری دارد قیمت سری 15 شیائومی اقدامات

آنچه از افزایش قیمت شیائومی 15 می دانیم

به گزارش gizmochina به نقل از CNMO، یک وبلاگ نویس فناوری اظهار داشت قیمت گوشی شیائومی 15 قیمت اولیه آن 4599 یوان (حدود 650 دلار) است. وی نیز اعلام کرد قیمت پایه شیائومی 15 پرو قیمت آن 5499 یوان (حدود 775 دلار) خواهد بود. این وبلاگ نویس گزارش داده که این افزایش قیمت به دلیل افزایش قیمت برخی سخت افزارها مانند تراشه ها و حافظه داخلی است. به همین دلیل سازندگان گوشی های هوشمند چاره ای جز افزایش قیمت گوشی ها ندارند.

قیمت شیائومی 15 و 15 پرو

علاوه بر این، لی جون قبلاً به رویداد معرفی سری 14 شیائومی اشاره کرده بود که بر اساس آن می توان انتظار داشت که قیمت شیائومی 15 و 15 پرو بالاتر از نسل قبلی باشد.

مینگ چی کو، یکی از تحلیلگران مشهور فناوری، اعلام کرد که از فرآیند N3E شرکت جدید TSMC در ساخت تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده می شود که هزینه های تولید را به شدت افزایش می دهد. فرآیند تولید این تراشه تقریباً 20 تا 30 درصد گرانتر از نسل سوم تراشه اسنپدراگون 8 است و قیمت آن را بین 190 تا 200 دلار افزایش می دهد. این افزایش قیمت تراشه بدون شک است افزایش قیمت شیائومی سری 15 نیز تاثیر می گذارد

مشخصات احتمالی شیائومی 15

گفته می شود گوشی های پرچمدار شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو در مقایسه با نسل قبلی خود از چندین جنبه بهبود یافته اند. این گوشی ها به سنسور دوربین بزرگتر، لنز تله فوتو ماکرو، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، بدنه شیشه ای، باتری آند سیلیکونی، شارژ بی سیم سریع و استاندارد IP68 مجهز شده اند.

گوشی شیائومی 15 احتمالا دارای صفحه نمایشی با وضوح 1.5K خواهد بود و با طراحی جمع و جور وارد بازار خواهد شد. صفحه نمایش شیائومی 15 پرو نیز از وضوح 2K پشتیبانی می کند و حاشیه های باریک تری خواهد داشت.

در تنظیمات دوربین شیائومی 15 از یک دوربین 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. اما تنظیمات دوربین شیائومی 15 پرو پیشرفته تر است. این گوشی هوشمند احتمالا به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده است که توسط یک لنز بزرگتر پشتیبانی می شود. یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض و 50 مگاپیکسل نیز تنظیمات دوربین عقب را تکمیل می‌کند.

نظر شما در مورد مشخصات و قیمت شیائومی 15 و 15 پرو چیست؟ این افزایش قیمت چه تاثیری بر فروش شما خواهد داشت؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • ظرفیت باتری گلکسی اس 25 فاش شد پیشرفتی دیده نشد
  • نگاه کنید: نسخه های جدید گلکسی اس 25 پلاس با رنگ خاکستری منتشر شد
  • تماشا کنید: اولین ویدیوی جعبه گشایی آیفون 16 پرو که عملکرد دکمه کنترل دوربین را نشان می دهد

همانطور که برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده بود: زندگی با فناوری، قیمت Xiaomi 15 و 15 Pro بالاتر از سری Xiaomi 14 خواهد بود. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.