Neuralink ایلان ماسک تاییدیه FDA را برای ایمپلنت Corbini – Tekrato دریافت کرد

Neuralink ایلان ماسک تاییدیه FDA را برای ایمپلنت Corbini – Tekrato دریافت کرد

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

در جدیدترین اخبار، Neuralink ایلان ماسک موفق به دریافت تاییدیه FDA برای ایمپلنت Corbini شده است. ایمپلنت Blindsight به طور خاص برای افرادی طراحی شده است که هم چشم و هم عصب بینایی خود را از دست داده اند و نمی توانند ببینند. اگرچه این دستگاه هنوز در مراحل آزمایشی است، اما گفته می شود که می تواند بینایی این افراد را بازگرداند.

اطلاع رسانی کند رویترزبرچسب “دستگاه پیشرفته” FDA، که سازمان غذا و داروی ایالات متحده به Neuralink ایلان ماسک داده است، به فناوری هایی اعطا می شود که پتانسیل درمان یا تشخیص بیماری های تهدید کننده زندگی را دارند. با این حال، اعطای این برچسب به منزله تایید نهایی محصول توسط FDA نیست و تنها برای تسریع در روند توسعه و ارزیابی انجام می شود.

پیوند عصبی ایلان ماسک؛ امیدی جدید برای بازگرداندن بینایی به نابینایان

ایلان ماسک اخیرا در پستی در شبکه اجتماعی X به این موضوع اشاره کرده و نوشته است که ایمپلنت Blindsight حتی می تواند بینایی را به افراد کاملا نابینا بازگرداند. وی می افزاید: دید این افراد احتمالا در مراحل اولیه بینایی خواهد بود و مانند بازی های قدیمی آتاری از تصاویر ساده و با وضوح پایین تشکیل خواهد شد. اما این فناوری پتانسیل این را دارد که در آینده دید بهتری را برای این افراد فراهم کند، مانند مشاهده در طول موج های خاصی مانند مادون قرمز یا فرابنفش.

Neuralink ایلان ماسک تاییدیه FDA را برای ایمپلنت Corbini دریافت کرد

Neuralink ایلان ماسک مجموعه ای از میکروالکترودها را در قشر بینایی مغز قرار می دهد تا بر اساس داده هایی که دریافت می کنند، نورون های این ناحیه را تحریک کنند. این مکانیسم برای کمک به بازیابی حس بینایی طراحی شده است.

Neuralink ایلان ماسک تاییدیه FDA را برای ایمپلنت Corbini دریافت کرد

Neuralink اولین بار توسط ایلان ماسک و تیمی از مهندسان در سال 2016 ایجاد شد. ماسک و هم تیمی هایش در تلاشند تا یک تراشه رابط مغزی ایجاد کنند تا افراد ناتوان بتوانند دوباره با دیگران حرکت کنند، ارتباط برقرار کنند و ببینند. این تراشه ها می توانند سیگنال های عصبی را پردازش کرده و برای استفاده به دستگاه هایی مانند رایانه یا تلفن ارسال کنند.

چند ماه پیش، Neuralink توانست تراشه ای را در مغز بیمار دوم کاشته کند که به او اجازه می داد اشیاء سه بعدی طراحی کند و بازی های ویدئویی مانند Counter-Strike 2 انجام دهد. علاوه بر این، اولین بیمار دریافت کننده این تراشه، یادگیری فرانسه و ژاپنی است. .

بیشتر بخوانید:

  • جنجال بر سر پست ایلان ماسک درباره ترور ترامپ؛ کاخ سفید واکنش نشان داد
  • معافیت احتمالی شبکه اجتماعی ایلان ماسک از قوانین بازار دیجیتال اتحادیه اروپا

نوشته Neuralink ایلان ماسک تاییدیه FDA را برای ایمپلنت Corbini دریافت کرد اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.