OpenAI به دنبال هویت تجاری جدید است. از تغییر لوگو تا ساختار سازمانی – بازیگرها

OpenAI به دنبال هویت تجاری جدید است. از تغییر لوگو تا ساختار سازمانی – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

گزارش اخیر نشان می دهد که OpenAI قصد دارد لوگوی خود را تغییر دهد. اما به نظر می رسد که کارکنان این شرکت از طرح پیشنهادی تغییر لوگوی OpenAI چندان راضی نیستند و آن را فاقد خلاقیت می دانند.به گزارش فورچون، خبر تغییر لوگوی OpenAI در جلسه ای که برای نمایش طرح پیشنهادی برگزار شد، فاش شد. اما این تماشایی به مذاق برخی از کارمندان خوش نیامد و آن را شوم توصیف کردند.

تغییر لوگوی OpenAI از یک گل شش پر به یک “O.”

لوگوی OpenAI در حال حاضر گل شش پری است که تقریباً همه با آن آشنا هستند. اما طرحی که پیشنهاد می کند یک حرف انگلیسی سیاه بزرگ (O) یا یک دایره ساده است. به گفته نویسنده این متن، شاید OpenAI قصد دارد چیزی شبیه به سیاهچاله یا لپ تاپ با این طراحی را تداعی کند.

به نظر می رسد OpenAI با تغییر لوگوی فعلی سعی کنید با طراحی جدید و تایپوگرافی خاص شخصیت و هویتی منحصر به فرد ایجاد کنید. این شرکت سعی می کند هویت تجاری خود را به گونه ای متفاوت در ذهن عموم مردم تثبیت کند و به نوعی جایگاه خود را مستحکم تر و ماندگارتر کند.

علاوه بر این، شایعات دیگری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه OpenAI می خواهد ساختار سازمانی خود را تغییر دهد و تبدیل یک شرکت غیرانتفاعی به یک شرکت تجاری. در صورت اجرایی شدن این تصمیم مسیر جدیدی در آینده این شرکت از نظر سوددهی بیشتر باز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • سام آلتمن را از کمیته امنیتی OpenAI حذف کنید. کمیته مستقل می شود
  • اکنون بهترین شانس متا برای برنده شدن در مسابقه دستگاه های هوش مصنوعی است
  • مایکروسافت برای کاربردهای هوش مصنوعی خود به انرژی یک نیروگاه هسته ای نیاز دارد
  • OpenAI دسترسی کاربرانی را که در مورد مدل هوش مصنوعی o1 کنجکاو هستند مسدود می کند

مقاله OpenAI به دنبال یک هویت تجاری جدید است. از تغییر لوگو تا ساختار سازمانی اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/