امتیاز دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس در دکسومارک مشخص شد. ویدیوهای قوی اما زوم ضعیف – Tecroto

امتیاز دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس در دکسومارک مشخص شد. ویدیوهای قوی اما زوم ضعیف – Tecroto

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

دکسومارک به تازگی تعمیرات اساسی کرده است قابلیت های دوربین iPhone 16 Pro Max به اشتراک گذاشته شده این گوشی که دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی است، در شرایط مختلف نوری و سناریوهای عکاسی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته است.

آیفون 16 پرو مکس موفق به کسب امتیاز 157 شد و پس از هواوی پیور 70 اولترا، گوگل پیکسل 9 پرو ایکس ال و آنر مجیک 6 پرو در جایگاه چهارم قرار گرفت.

جزئیات امتیاز دوربین iPhone 16 Pro Max در Dexomark

تنظیمات دوربین این گوشی هوشمند توانسته در قسمت قابلیت های فیلمبرداری عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دهد. در واقع این گوشی از نظر فیلمبرداری بهترین گوشی بازار محسوب می شود و به لطف ویژگی هایی مانند لرزشگیر، عملکرد عالی در نور کم و دقت رنگ، از سایر رقبا پیشی گرفته است.

جزئیات امتیاز دوربین iPhone 16 Pro Max در Dexomark

اما در بخش عکاسی؛ آیفون 16 پرو مکس در این بخش پیشرو نبود، اما در مجموع عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد. به خصوص اگر نور محیط کافی باشد. سیستم فوکوس خودکار این گوشی هوشمند سرعت و دقت بالایی دارد و رندر عکس ها طبیعی است.

آیفون 16 پرو مکس دارای محدودیت هایی در بخش زوم است. هنگامی که بیش از 2 برابر زوم می کنید، کیفیت عکس به طور قابل توجهی کاهش می یابد. اگرچه سنسور فوق عریض وضوح بالایی دارد، اما جزئیات آن به خوبی دوربین اصلی نیست.

قابلیت عکاسی در شب این گوشی هوشمند به طور موثر عمل می کند. اما در مقایسه با برخی از رقبا، کمی سر و صدا و جزئیات کمتری وجود دارد.

ویژگی های ویرایش عکس و سبک های جدید عکس در بررسی Dexomark پوشش داده نشده است. اما لازم به ذکر است که آیفون 16 پرو مکس نسبت به نسل قبل تجربه بهتری را در این بخش ارائه می دهد.

کاربران علاقه مند به عکاسی پرتره و عکس های اکشن قطعا از فوکوس خودکار پرسرعت و نوردهی دقیق آیفون 16 پرو مکس لذت خواهند برد.

به طور کلی، آیفون 16 پرو مکس یکی از بهترین گزینه های این لیست است. بهترین دوربین گوشی 2024 و از بهترین گوشی ها برای فیلمبرداری و با وجود اینکه در جایگاه چهارم و پایین‌تر از گوشی‌های هوآوی، آنر و گوگل قرار دارد، همچنان بالاتر از رقیب اصلی خود یعنی گلکسی اس 24 اولترا قرار دارد.

نظر شما در مورد مشخصات دوربین آیفون 16 پرو مکس چیست؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • نگاه کن؛ تست مقاومت آیفون 16 پرو با چکش و چاقو: نتایج آزمایش های جدید منتشر شد
  • اپل راهنمای کامل تعمیرات آیفون 16 و 16 پرو را به اشتراک گذاشته است

امتیاز دوربین آیفون 16 پرو مکس در دکسومارک مشخص شد. ویدیوی قدرتمند اما زوم ضعیف اولین بار در Tecrato – Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/