تعمیر دکمه کنترل دوربین آیفون ۱۶ پرو حدود ۷۵۰ دلار هزینه دارد – بازیگرها

تعمیر دکمه کنترل دوربین آیفون ۱۶ پرو حدود ۷۵۰ دلار هزینه دارد – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

از شواهد معلوم می شود که تعمیر دکمه کنترل دوربین آیفون 16 و برادران بزرگتر آن پول زیادی را برای کاربر به ارمغان می آورند. اپل آسیب وارده به این دکمه را به عنوان آسیب های دیگر طبقه بندی کرده و هزینه بالایی را برای تعمیر آن در نظر گرفته است.

چند روز پیش فروش رسمی سری آیفون 16 آغاز شد و حالا این گوشی ها به دست خریداران رسیده است. در عین حال که اپل اطلاعات مختلفی از جمله راهنمای کامل تعمیرات آیفون 16 کاربران نیز تجربه استفاده چند روزه از سری آیفون 16 را به اشتراک می گذارند.

به گزارش gizmochina، گوشی های سری آیفون 16 از نظر قدرت پردازش، مدیریت دما و …. قابلیت های دوربینفراتر از انتظار ظاهر شد. اما مواردی نیز وجود دارد که جلب توجه می کند.

هزینه بالای تعمیر دکمه کنترل دوربین آیفون 16

گوشی های آیفون 16 دارای یک نوع دکمه خازنی هستند که به عنوان دکمه کنترل دوربین معرفی شده و دسترسی کاربران را به عملکردهایی مانند زوم آسان می کند. اپل با قرار دادن این دکمه تلاش کرد تا تجربه استفاده از دوربین های مجهز به دکمه شاتر را فراهم کند. با این حال، چندین کاربر تحت تأثیر قرار نگرفتند. برخی اعلام کرده اند که این ویژگی یکی از ناامیدکننده ترین ویژگی های اپل تا به امروز است. موضوع دیگری که انتقاداتی را در مورد این دکمه ایجاد کرده است، هزینه های تعمیر است.

تعمیر دکمه کنترل دوربین آیفون 16
تعمیر دکمه کنترل دوربین آیفون 16

گزارش ها حاکی از آن است که دکمه کنترل دوربین از 9 جزء ساختاری تشکیل شده است که از نظر بصری احتمال خرابی را افزایش می دهد. اگر این دکمه شکسته شود، اپل آن را “سایر آسیب ها” می داند که هزینه تعمیر بالایی دارد.

هزینه بالای تعمیر دکمه کنترل دوربین در آیفون 16 تقریباً 624 دلار و هزینه تعمیر آن در آیفون 16 پرو تقریباً 751 دلار است. این نشان می دهد که تعمیر این دکمه ممکن است شامل تعویض مادربرد باشد.

با توجه به توضیحات بازاریابی اپل می توان گفت که هدف این دکمه خازنی مشخص است. ایده اصلی این است که دکمه کنترل دوربین تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد. یک ضربه ملایم روی دکمه منوهای تنظیمات را باز می کند، برای جابجایی بین تنظیمات مختلف انگشت خود را باز می کند و برای گرفتن عکس فشار می دهید. همه اینها روی کاغذ مبتکرانه و جالب به نظر می رسد. اما در عمل داستان کمی متفاوت است.

کاربران گزارش داده اند که دکمه کنترل دوربین آنطور که اپل گزارش کرده بود کار نمی کند. محل قرارگیری این دکمه ضعیف است و اگر گوشی را به صورت عمودی یا افقی نگه دارید، نمی توانید به راحتی به دکمه دسترسی داشته باشید یا از گزینه های آن استفاده کنید. به گفته کاربران، طراحی ارگونومیک این دکمه مناسب نیست و زمانی که کاربر گوشی را در زاویه مناسبی برای عکس گرفتن نگه می دارد، نمی تواند به راحتی از عملکردهای دکمه استفاده کند.

تعمیر دکمه کنترل دوربین آیفون 16

یکی دیگر از مشکلات ذکر شده رابط کاربری کوچک است. در واقع وقتی از دکمه استفاده می کنید، منوی کوچکی برای تنظیمات دوربین روی صفحه ظاهر می شود. برخی از کاربران این سیستم طراحی رابط کاربری را ناکارآمد می دانند. با این حال، این دکمه به جای تسهیل تنظیمات و دسترسی، به نوعی کار با دوربین را دشوارتر کرده و فرآیند ساده ای را که کاربران تاکنون با آن آشنا بودند، پیچیده کرده است.

هزینه تعمیر دکمه کنترل دوربین آیفون 16 دلیل دیگری است که می تواند استفاده از آن را به حداقل برساند. اما نظر شما چیست؟ آیا تعمیر این دکمه ۷۰۰ دلار ارزش دارد؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ معرفی سری Redmi Note 14 مشخص شد [+آنچه تاکنون تایید شده است]
  • لیست قیمت گوشی امروز؛ گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو

مقاله تعمیر دکمه کنترل دوربین آیفون 16 پرو حدود 750 دلار برای اولین بار در وب سایت بازیگرها – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/