تماشا کنید: ویدیوی iFixit تعویض آسان‌تر باتری آیفون ۱۶ – بازیگرها را نشان می‌دهد

تماشا کنید: ویدیوی iFixit تعویض آسان‌تر باتری آیفون ۱۶ – بازیگرها را نشان می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

بررسی ها نشان می دهد که مدل های آیفون 16 از نظر قابلیت تعمیر بهبود یافته اند. ویدئویی که اخیرا توسط iFixit در یوتیوب منتشر شده است این را نشان می دهد تعویض باتری آیفون 16 نسبت به مدل های قبلی راحت تره

به گفته 9to5mac، یکی از بزرگترین تغییرات سخت افزاری، نوع جدیدی از چسب باتری است که امکان تعویض آسان تر و ایمن تر باتری را فراهم می کند.

با استفاده از روشی جدید می توان باتری آیفون 16 را با سهولت بیشتری تعویض کرد

iFixit در ویدئوی کالبدشکافی خود به روش جدیدی برای تعویض باتری آیفون 16 اشاره کرده است که با اعمال جریان الکتریکی کم ولتاژ، چسب نگهدارنده باتری آزاد می شود و باتری به راحتی از شاسی گوشی جدا می شود.

در مدل های قبلی آیفون، باتری ها با چسب معمولی در جای خود نگه داشته می شدند و با کشیدن چهار زبانه، باتری خارج می شد. این روش نیاز به دقت زیادی داشت و گاهی زبانه ها می شکستند. تکنسین ها مجبور بودند باتری را با ابزارهایی برای تعویض باتری مدل های قبلی آیفون خارج کنند و در صورت آسیب دیدن باتری، خطر آتش سوزی وجود داشت.

در روش جدید از ماده چسبی استفاده می شود که با جریان الکتریکی فعال می شود و مشکلات مدل های قبلی را ارائه نمی دهد. به سادگی گیره های متصل به منبع تغذیه را به باتری وصل کنید تا باتری به طور خودکار از جای خود خارج شود.

این فرآیند در ویدیوی iFixit نشان داده شده است که شامل تشریح ویژگی جدید کنترل دوربین نیز می شود.

این فرآیند جدید در گوشی های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس استفاده شده است. اما در مدل های 16 پرو و ​​16 پرو مکس، هنوز زبانه هایی برای باتری ها وجود دارد. با این تفاوت که اکنون باتری ها در یک جعبه فلزی جدید قرار می گیرند. اگر این روش با هر 16 مدل موفقیت آمیز باشد، احتمالاً در آینده برای همه مدل های آیفون (و شاید سایر دستگاه های اپل) استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • اخبار تلفن امروز؛ با آخرین اخبار دنیای تلفن همراه باشید
  • لیست قیمت گوشی امروز؛ گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو
  • تعمیر دکمه کنترل دوربین آیفون 16 پرو حدود 750 دلار هزینه دارد
  • امتیاز دوربین آیفون 16 پرو مکس در دکسومارک مشخص شد. ویدیوهای قدرتمند اما زوم ضعیف.

تماشا کنید: ویدیوی iFixit تعویض آسان‌تر باتری آیفون 16 را نشان می‌دهد اولین بار در Tecrato – Living With Tech – Techrato – Living With Tech – – https://bazigarha.com/