سامسونگ احتمالا از سنسور قدیمی برای گلکسی S25 و S26 – Tecrato استفاده خواهد کرد

سامسونگ احتمالا از سنسور قدیمی برای گلکسی S25 و S26 – Tecrato استفاده خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

به نظر می رسد که سامسونگ برای گلکسی S25 و S26 این دوربین از همان دوربین اصلی استفاده می کند که گلکسی اس 22 در سال 2022 از آن استفاده کرد.

این شرکت از همان لنز اصلی S22 در گوشی های گلکسی اس 23 و اس 24 استفاده کرده است و حالا طبق اطلاعات جدیدی که Ice Universe منتشر کرده است، در گوشی های S25 و S26 نیز از همین سنسور استفاده خواهد کرد.

به گزارش gizmochina، IceUniverse به پست کاربری به نام Techwiser در توییتر پاسخ داد و اعلام کرد که سامسونگ چنین تصمیمی گرفته است. Techwiser در پست خود نمونه ای از عکس های گرفته شده با دوربین گلکسی اس 24 و آیفون 16 را گردآوری کرده و نوشته است: کدام بهتر است؟

استفاده از سنسور قدیمی برای گلکسی S25 و S26

در عکس منتشر شده دوربین آیفون 16 توانسته رنگ پوست سوژه را با دقت بیشتری ثبت کند و همچنین نور بهتری دارد.

سامسونگ احتمالا از سنسور قدیمی برای گلکسی S25 و S26 استفاده خواهد کرد

عکاسی با موبایل امروزه نه تنها به سخت افزار پیشرفته مربوط می شود، ترفندها و قابلیت های نرم افزاری نیز در کیفیت عکس ها نقش موثری دارند. با این حال، ارتقاء سخت افزار و دوربین قطعاً تأثیر زیادی بر الگوریتم های پردازش تصویر دارد و داده های دقیق تری را برای پردازش ارائه می دهد. بنابراین سامسونگ و کاربران به مدت 4 یا 5 سال علاقه ای به استفاده از سنسور ندارند. به خصوص با توجه به اینکه خود سامسونگ یکی از تولیدکنندگان سنسور دوربین گوشی های هوشمند است.

دوربین اصلی Samsung ISOCELL (S5K) GN3 در گوشی Galaxy S24 استفاده شده است که به گفته سامسونگ دارای فرمت اپتیکال 1/1.57 اینچی است. این سنسور 50 مگاپیکسلی به الگوی Bayer Dual Tetrapixel RGB مجهز شده و از فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه و FHD با سرعت 240 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. سامسونگ قابلیت فیلم برداری 8K@24/30fps، 4K@30/60fps، 1080p@30/60/240fps را در گلکسی S24 پیاده سازی کرده است.

سامسونگ از سنسورهای قدیمی در گوشی های گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس استفاده کرده است. در همین حال، گوگل، وان پلاس و شیائومی از سنسورهای بزرگ تری در گوشی های خود استفاده می کنند. برای مثال گوشی های پیکسل 9 و شیائومی 14 به سنسور اصلی 1/1.31 اینچی مجهز شده اند که قطعا نقش مهمی در کیفیت عکس این گوشی ها دارد.

هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ واقعاً از همان سنسورهای قدیمی در گوشی های گلکسی اس 25 و اس 26 استفاده می کند یا خیر، و برای پاسخ به این سوال باید تا زمان رونمایی رسمی گوشی ها صبر کنیم. اما امیدواریم سامسونگ از سخت افزار پیشرفته تری استفاده کند و عملکرد تنظیمات دوربین گوشی های گران قیمت خود را بهبود بخشد. نظر شما در مورد عملکرد سامسونگ در تنظیمات دوربین چیست؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • افشاگر معروف جزئیات دوربین OnePlus S5 و 5 Pro را اعلام کرد
  • تماشا کنید: ویدیوی iFixit نحوه تعویض آسان باتری آیفون 16 را نشان می دهد
  • تمام جزئیات مشخصات Redmi Note 14 Pro فاش شد [+ تاریخ رونمایی]

مقاله سامسونگ می تواند از سنسور قدیمی برای گلکسی S25 و S26 استفاده کند اولین بار در Tecrato – Life with Technology پدیدار شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/