شیائومی پرچمدار جدید خود را به لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو – بازیگرها مجهز می کند.

شیائومی پرچمدار جدید خود را به لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو – بازیگرها مجهز می کند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

ایستگاه چت دیجیتال اخیراً پست جدیدی را منتشر کرده است، جزئیاتی از مشخصات دوربین Xiaomi 15 Ultra فاش کرده است البته او دقیقاً نام دارد. شیائومی 15 اولترا او به آن اشاره ای نکرد، اما بر اساس اطلاعات مربوط به یک گوشی پرچمدار، می توان حدس زد که او در مورد پرچمدار اولترا شیائومی صحبت می کند.

به گزارش gizmochina، شیائومی 15 اولترا که احتمالا در سه ماهه اول سال 2025 معرفی خواهد شد، پیشرفته ترین گوشی پرچمدار شیائومی خواهد بود و به جانشینی شایسته برای شیائومی 14 اولترا تبدیل خواهد شد.

جزئیات مشخصات دوربین Xiaomi 15 Ultra

Digital Chat Station ادعا می کند که Xiaomi 15 Ultra به چهار لنز دوربین مجهز می شود که سه لنز آن 50 مگاپیکسلی و یکی از آنها یک لنز 200 مگاپیکسلی پریسکوپی تله فوتو است.

مهمترین ویژگی Xiaomi 15 Ultra سیستم تصویربرداری آن است. در واقع مدل های اولترا شیائومی همواره با توجه ویژه به قابلیت های دوربین طراحی و تولید شده اند.

مشخصات دوربین Xiaomi 15 Ultra

به نظر می رسد این لنز جدید 200 مگاپیکسلی نه تنها از قابلیت های زوم معمولی، بلکه از حالت های ماکرو تله فوتو و اولترا تله فوتو در نور کم نیز پشتیبانی می کند. به این ترتیب شیائومی 15 اولترا به دستگاهی قدرتمند برای دوستداران عکاسی تبدیل خواهد شد.

هنوز اطلاعات دقیقی از جزئیات سنسورهای 50 مگاپیکسلی در دست نیست. با این حال، انتظار می رود دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی یک سنسور 1 اینچی با دیافراگم ثابت باشد که از همان روند سنسورهای بزرگتر در دستگاه های رده بالای شیائومی پیروی می کند.

Xiaomi 14 Ultra همچنین به چهار لنز دوربین مجهز شده است. این گوشی هوشمند از سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی Sony LYT-90 با دیافراگم متغیر f/1.63 – f/4 بهره می برد و از لرزشگیر تصویر OIS پشتیبانی می کند.

همچنین در تنظیمات دوربین این گوشی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 122 درجه، دیافراگم آن f/1.8 و قابلیت سوپر ماکرو 5 سانتی متری استفاده شده است. دو لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی و یک پریسکوپ تله فوتو نیز تنظیمات دوربین Xiaomi 14 Ultra را تکمیل می کند.

مشخصات دوربین Xiaomi 15 Ultra

هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی از لنز تله فوتو پریسکوپ 200 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد یا همان روند شیائومی 14 اولترا را دنبال خواهد کرد. با این حال، برخی شایعات اشاره کرده اند که شیائومی از سنسور HP3 سامسونگ استفاده می کند که دارای زوم اپتیکال 10 برابر است. سنسور HP3 یک سنسور 200 مگاپیکسلی دوربین گوشی با 0.56 میکرومتر پیکسل است که در چندین گوشی رده بالا استفاده شده است.

سایر مشخصات شیائومی 15 اولترا

انتظار می رود این گوشی پرچمدار دارای تراشه نسل چهارم اسنپدراگون 8 و 24 گیگابایت رم باشد. همچنین گفته می شود که Xiaomi 15 Ultra دارای باتری 6200 میلی آمپر ساعتی است و HyperOS 2.0 مبتنی بر اندروید 15 را اجرا می کند.

شیائومی احتمالاً از صفحه نمایش 2K با لبه های خمیده در پرچمدار جدید خود استفاده می کند و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک را در زیر نمایشگر قرار می دهد. انتظار می رود شیائومی 15 اولترا در مدل های چرمی، فایبرگلاس و سرامیکی عرضه شود.

نظر شما در مورد مشخصات دوربین Xiaomi 15 Ultra چیست؟ آیا تا به حال از مدل های اولترا شیائومی استفاده کرده اید؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ معرفی سری Redmi Note 14 مشخص شد [+آنچه تاکنون تایید شده است]
  • سری 14T شیائومی بدون شارژر عرضه شد. آیا شیائومی نیز به سامسونگ و اپل پیوسته است؟
  • تمام جزئیات مشخصات Redmi Note 14 Pro فاش شد [+ تاریخ رونمایی]

مقاله شیائومی پرچمدار جدید خود را به لنز 200 مگاپیکسلی پریسکوپی تله فوتو مجهز می کند اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/