آیفون ۱۶ پرو مکس کیفیت ساخت خود را در تست های مقاومت نشان می دهد [+ویدیو] – بارها و بارها

آیفون ۱۶ پرو مکس کیفیت ساخت خود را در تست های مقاومت نشان می دهد [+ویدیو] – بارها و بارها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

JerryRig VideoAll of تست استقامت آیفون 16 پرو مکس منتشر شده، نشان می دهد که این گوشی پرچمدار از آزمون های سخت جان سالم به در برده است.

چند روزی از عرضه رسمی سری آیفون 16 می گذرد و تاکنون تعداد زیادی از کاربران گوشی های خود را دریافت کرده اند. بنابراین، اکنون زمان گزارشات و بررسی‌های دقیق‌تر کاربران است. یوتیوبر معروف Zach Nelson از کانال JerryRigEverything ویدیوی تست مقاومت آیفون 16 پرو مکس را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

قبلا یک ویدیو از تست استقامت آیفون 16 پرو همچنین منتشر شد که دوام این گوشی را تایید کرده است.

ویدیوی تست مقاومت آیفون 16 پرو مکس

همانطور که از شواهد مشخص است، بزرگترین عضو خانواده آیفون 16 کیفیت ساخت بالایی دارد و می تواند در شرایط سخت مقاومت کند. آیفون 16 پرو مکس در تست زک نلسون به سختی از دو طرف خم می شود. اپل در قاب این گوشی هوشمند از تیتانیوم استفاده کرده است که از آلومینیوم استحکام بیشتری دارد. با این حال، تیتانیوم از نظر مقاومت در برابر خراش بهتر از آلومینیوم نیست.

اپل ادعا می کند که شیشه سرامیک شیلد امسال 50 درصد قوی تر از نسل اول شیشه سرامیک شیلد است. اما در این تست استقامت آیفون 16 پرو مکس می بینیم که زک نلسون به راحتی با استفاده از ابزارهای مختلف خطوط و خطوطی را روی صفحه نمایش ایجاد می کند.

نکته قابل توجه دیگری که در این ویدیو مشاهده می شود این است که صفحه نمایش آیفون 16 پرو مکس به مدت کمی بیش از 10 ثانیه در معرض شعله مستقیم فندک قرار می گیرد. اما صفحه نمایش هیچ علامت قابل مشاهده ای از خرابی را نشان نمی دهد. زک نلسون پیشنهاد می کند این کار را در خانه امتحان نکنید.

تست مقاومت دکمه کنترل دوربین جدید

زک نلسون در طول این ویدیوی یوتیوب اشاره می کند که دکمه کنترل دوربین دارای یک لایه محافظ از کریستال یاقوت کبود است. با این حال، دکمه در سطح 7 در مقیاس Mohs امتیاز می گیرد. همچنین به نظر می رسد اپل از یک لایه کریستال یاقوت کبود ناخالص استفاده کرده است. این احتمالاً به دلیل نقص ایجاد شده در هنگام برش شکل نهایی است.

لازم به ذکر است که آیفون 16 پرو مکس به راحتی از تست های خراش، خم شدن و شعله زک نلسون جان سالم به در برد. بد نیست بدانید که سال گذشته، پنل شیشه ای پشتی آیفون 15 پرو مکس با اولین فشار برای خم شدن شکست. این در حالی است که گوشی امسال از مقاومت خمشی بالایی برخوردار است و خم شدن آن از دو طرف دشوار است.

نظر شما در مورد تست استقامت آیفون 16 پرو مکس و ساختار کلی این خانواده از گوشی ها چیست؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • تماشا کنید: ویدیوی iFixit نحوه تعویض آسان باتری آیفون 16 را نشان می دهد
  • کاربران آیفون 16 پرو مشکل تشخیص لمس صفحه را گزارش کرده اند
  • ببینید: نرخ تازه‌سازی صفحه در iOS 18 روی 80 هرتز قفل شده است [+ ویدیو]

آیفون 16 پرو مکس کیفیت ساخت خود را در تست های مقاومت نشان می دهد [+ویدیو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/