شیشه محافظ سرامیک شیلد در تست سقوط آیفون ۱۶ پرو مکس دوام نیاورد [+ویدیو] – بارها و بارها

شیشه محافظ سرامیک شیلد در تست سقوط آیفون ۱۶ پرو مکس دوام نیاورد [+ویدیو] – بارها و بارها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

در ویدیو تست سقوط آیفون 16 پرو مکس می بینیم که نسل جدید شیشه سرامیک شیلد چندان مقاوم نیست. این در حالی است که اپل ادعا می کند که سری آیفون 16 مقاوم ترین آیفون های تاریخ هستند.

بیش از دو هفته از معرفی سری آیفون 16 می گذرد و حالا که این گوشی ها به دست کاربران رسیده، گزارش هایی از عملکرد واقعی این گوشی ها به گوش می رسد. ویدیوی اخیر تست استقامت آیفون 16 پرو مکس منتشر شد که از مقاومت بالای این دستگاه در برابر خمش و خراش خبر داد. حال فیلم تست دراپ این گوشی را دریافت کردیم.

ویدیو تست سقوط آیفون 16 پرو مکس

به گزارش androidheadlines، اپل برای محافظت از پنل گوشی آیفون 16 از شیشه سرامیک شیلد استفاده کرده و ادعا می کند که این لایه محافظ دو برابر سخت تر از عینک های دیگر گوشی های هوشمند است. این شرکت نام هیچ یک از عینک های محافظ رایج در بازار را ذکر نکرده است تا بتوانیم مقایسه بهتری داشته باشیم. با این حال، گوشی های سری آیفون 15 معیار خوبی برای اندازه گیری مقاومت محافظ سرامیکی در دو نسل اخیر هستند.

کانال یوتیوب Allstate Protection Plans ویدئویی از تست سقوط آیفون 16 پرو مکس را به اشتراک گذاشت و یکی از شدیدترین آزمایش ها را انجام داد.

در این ویدیو می بینیم که گوشی از ارتفاع تقریبی 182.88 سانتی متری از سمت نمایشگر به زمین می افتد. این ضربه نه تنها صفحه نمایش را شکست، بلکه آن را بی استفاده نیز کرد. پس از افتادن و شکستن، صفحه نمایش حدود دو دقیقه سوسو زد و کاملاً تسلیم شد و خاموش شد. اما حتی در این حالت نیز دستگاه می تواند به دلیل لمس فیزیکی دکمه ها (مانند دکمه کنترل دوربین) بازخورد لمسی ارائه دهد. بنابراین، به احتمال زیاد می توان با تعویض صفحه نمایش مشکل را برطرف کرد. اپل در وب سایت خود اشاره کرده است که هزینه تعمیر صفحه نمایش برای افرادی که از Apple Care استفاده نمی کنند 379 دلار است.

در این ویدئو تست دراپ آیفون 16 پرو مکس، پنل پشتی این دستگاه نیز مورد بررسی قرار گرفت. هنگامی که گوشی از ارتفاع تقریبی 182.88 سانتی متری از پشت به زمین سقوط کرد، پنل و شیشه محافظ ماژول دوربین بالا نیامد و شکست. اما صفحه نمایش آن آسیبی ندیده بود و دستگاه کاملا قابل استفاده بود. اپل برای تعمیر پنل پشتی شکسته برای کاربرانی که Apple Care ندارند، 199 دلار دریافت می کند.

نتیجه این تست نشان می دهد که این گوشی نسبت به آیفون 15 پرو مکس مقاوم تر است. تست سقوط پنل پشتی آیفون 15 پرو مکس باعث آسیب دیدن صفحه نمایش شد. به طور کلی، این مطالعات نشان می دهد که شیشه به راحتی در برابر سقوط آسیب پذیر است و بهتر است از قاب ها و شیشه های محافظ استفاده شود.

نظر شما در مورد مقاومت آیفون 16 پرو مکس در تست دراپ چیست؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن ادامه با

بیشتر بخوانید:

  • تماشا کنید: ویدیوی iFixit نحوه تعویض آسان باتری آیفون 16 را نشان می دهد
  • کاربران آیفون 16 پرو مشکل تشخیص لمس صفحه را گزارش کرده اند
  • ببینید: نرخ تازه‌سازی صفحه در iOS 18 روی 80 هرتز قفل شده است [+ ویدیو]

شیشه محافظ سرامیکی در تست سقوط آیفون 16 پرو مکس دوام نیاورد [+ویدیو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/