شیائومی قصد دارد نسل جدیدی از گوشی های تاشو را عرضه کند. رقیب Huawei Mate XT نزدیک می شود – Tecrato

شیائومی قصد دارد نسل جدیدی از گوشی های تاشو را عرضه کند. رقیب Huawei Mate XT نزدیک می شود – Tecrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

نسل جدید گوشی های تاشو در راه است. به نظر می رسد شیائومی قصد دارد رقیبی برای دستگاه تاشو بی نظیر هواوی ایجاد کند. پایگاه داده IMEI یک گوشی جدید شیائومی را شناسایی کرده است که در سال 2026 وارد بازار خواهد شد.

بازار گوشی های هوشمند تاشو مدتی است که داغ شده است و علاقه کاربران سازندگان را به این سمت جذب کرده است. هوآوی اولین برندی است که گامی نوآورانه برداشته و یک گوشی تاشو سه لایه طراحی کرده است. این گوشی هوشمند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. به نظر می رسد شیائومی قصد دارد با معرفی یک دستگاه تاشو سه لایه جدید با هواوی میت XT رقابت کند.

نسل جدید گوشی های تاشو شیائومی سال آینده وارد بازار می شود

به گزارش gizmochina، پلتفرم IMEI دو گوشی هوشمند جدید از این برند را شناسایی کرده است. رمز یکی از گوشی ها فاش شد. zhuque اسم رمز گوشی جدید شیائومی است که انتظار می رود در سال 2025 وارد بازار شود.

شیائومی قصد دارد نسل جدیدی از گوشی های تاشو را عرضه کند. رقیب هواوی میت XT نزدیک می شود

اگر zhuque را در گزارش های قبلی به یاد دارید لایک کنید اولین گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی همانطور که مشخص است این گوشی دارای سه لایه است و اولین گوشی هوشمند بدون دکمه در جهان است.

شیائومی در حال آماده سازی مدل سه لایه تاشوی آینده خود با شماره مدل 26013VP46C برای عرضه در سال 2026 است. عدد 2601 در شماره مدل مربوط به ژانویه 2026 (دسامبر 1404) است و حرف C نشان می دهد که این گوشی هوشمند برای بازار چین طراحی شده است.

شیائومی قصد دارد نسل جدیدی از گوشی های تاشو را عرضه کند. رقیب هواوی میت XT نزدیک می شود

هر دو گوشی احتمالاً از تراشه آتی کوالکام یعنی نسل پنجم اسنپدراگون 8 بهره خواهند برد. هنوز اطلاعاتی در مورد این تراشه ها منتشر نشده است. اما با توجه به تاریخچه درخشان کوالکام، انتظار می‌رود نسل جدید گوشی‌های تاشو شیائومی عملکرد خوبی ارائه دهد.

Zhuque احتمالا در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد. اولی با اتصال ماهواره ای (مدل شماره 2503FVPB1C) و دیگری بدون اتصال ماهواره ای (شماره مدل 25031VP29C). این گوشی احتمالا محدود به بازار چین خواهد ماند.

موفقیت zhuque برای شیائومی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر این گوشی هوشمند انتظارات شیائومی را برآورده نکند، ممکن است اصلا ارائه نشود و یا در تعداد محدودی عرضه شود. در واقع می توان گفت این گوشی سه لایه سرنوشت نسل جدید گوشی های تاشو شیائومی را رقم می زند.

بیشتر بخوانید:

  • شیائومی پرچمدار جدید خود را به لنز 200 مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو مجهز می کند.
  • سری 14T شیائومی بدون شارژر عرضه شد. آیا شیائومی نیز به سامسونگ و اپل پیوسته است؟

شیائومی قصد دارد نسل جدیدی از گوشی های تاشو را عرضه کند. رقیب Huawei Mate XT در راه است اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/