Google سرویس نمای خیابان را در چندین کشور به روز می کند. دسترسی در کشورهای جدید – بازیگرها

Google سرویس نمای خیابان را در چندین کشور به روز می کند. دسترسی در کشورهای جدید – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

گوگل اخیرا سرویس نمای خیابان را در بیش از 80 کشور به روز کرده است. علاوه بر این، این سرویس قرار است در برخی از کشورهایی که در دسترس نبود راه اندازی شود.اطلاع رسانی کند blog.googleکشورهایی که سرویس نمای خیابان در آنها به روز شده است استرالیا، برزیل، دانمارک، ژاپن، رواندا، صربستان و آفریقای جنوبی هستند. سرویس فوق به زودی برای اولین بار در بوسنی و هرزگوین، نامیبیا، لیختن اشتاین و پاراگوئه فعال خواهد شد.

ویژگی سرویس نمای خیابان

گوگل با استفاده از دوربین های پوشیدنی که از سال 2022 فعال می شوند، قادر است تصاویر متنوع تری را از نقاط مختلف جهان به نمایش بگذارد.

ویژگی سرویس نمای خیابان

 

علاوه بر این، با استفاده از ابزار هوش مصنوعی برای از بین بردن ابر، Google Maps و Google Earth می توانند تصاویر ماهواره ای واضح تر و واضح تری ارائه دهند. این ابزار قادر است اثرات مخرب ابرها، سایه ها، دود و مه را از روی تصاویر حذف کند.

گوگل همچنین اعلام کرده است که به زودی امکان مشاهده تصاویر تاریخی را در نسخه وب گوگل ارث و اپلیکیشن های موبایل در اختیار کاربران قرار می دهد. پیش از این، این ویژگی تنها از طریق برنامه دسکتاپ Google Earth Pro در دسترس بود.

بیشتر بخوانید:

  • بررسی گوگل پیکسل 9 پرو؛ بررسی دقیق سیستم، دوربین، باتری و عملکرد.
  • تماشا کنید: گوگل ویژگی RCS آیفون را آزار می دهد [+ویدیو]
  • گوگل از اتهام انحصار در بازار تبلیغات آنلاین تبرئه شد

مقاله گوگل سرویس نمای خیابان را در چندین کشور به روز می کند. دسترسی در کشورهای جدید اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/