بهبود قابل توجه پردازنده گرافیکی اسنپدراگون ۸ نسل ۴٫ ۵۶ درصد بهبود نسبت به نسل هشتم ۳-Tecrato

بهبود قابل توجه پردازنده گرافیکی اسنپدراگون ۸ نسل ۴٫ ۵۶ درصد بهبود نسبت به نسل هشتم ۳-Tecrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

پردازنده گرافیکی نسل چهارم اسنپدراگون 8 نسبت به نسخه قبلی از نظر عملکرد بهبود چشمگیری داشته است.

اطلاع رسانی کند گجت چینیامکان استفاده از نسل چهارم پردازنده گرافیکی اسنپدراگون 8 در گوشی های پرچمدار آینده مانند گلکسی اس 25 اولترا، اوپو فایند ایکس 8، سری 15 شیائومی و ویوو X200.

پیشرفت های کلیدی در پردازنده گرافیکی اسنپدراگون 8 نسل 4

حالا چرا اسنپدراگون 8 نسل 4 نتایج تست گرافیک Wildlife در 3DMark نشان می دهد که این پردازنده توانایی رسیدن به فرکانس 1.15 گیگاهرتز را دارد که نسبت به پردازنده گرافیکی Adreno 750 Snapdragon 8 Gen 3 که فرکانس 770 مگاهرتز را ارائه می کرد، پیشرفت چشمگیری داشته است.

بهبود قابل توجه پردازنده گرافیکی اسنپدراگون 8 نسل 4. 56 درصد پیشرفت نسبت به نسل 8 3

در تست گرافیک Wildlife، فرکانس پردازنده گرافیکی Adreno 830 به 1.15 گیگاهرتز رسید و توانست 166 فریم در ثانیه در حالت خارج از صفحه و 44 فریم در ثانیه در حالت Wild Life Extreme Unlimited ثبت کند که 46 تا 53 درصد سریعتر از نسل قبلی است.

در تست Aztec Ruins High با GFX Bench، این تراشه با سرعت 125 فریم در ثانیه کار کرد. در حالی که نسل قبلی کارت گرافیک Adreno 750 دارای 96 فریم بر ثانیه بود.

این نتایج از دستگاه مرجع Qualcomm (QRD) به دست آمده است، که بیشتر برای ارزیابی پردازنده ها و نه بهینه سازی محصولات نهایی در نظر گرفته شده است. بنابراین، عملکرد واقعی ممکن است حتی در دستگاه های واقعی بهتر باشد.

اسنپدراگون 8 نسل 4 نیز در بخش CPU موفق بوده است

علاوه بر این، اسنپدراگون 8 نسل 4 در بخش CPU موفق شد و توانست امتیاز 2884 و 8840 را در تست Kegbench برای تست های تک هسته ای و چند هسته ای به دست آورد. به طور طبیعی، مدل انحصاری “For Galaxy” امتیازهای بسیار بالاتری کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ اولین حافظه SSD را برای خودروها با فناوری PCIe 4.0 ارائه کرد
  • بدترین گوشی های اندرویدی که تا به حال ساخته شده اند. از سامسونگ گرفته تا اچ تی سی
  • ناشنوایی کاربر پس از انفجار Galaxy Buds FE. سامسونگ هنوز پاسخی نداده است

پیشرفت قابل توجه پردازنده گرافیکی Snapdragon 8 نسل 4; پیشرفت 56 درصدی نسبت به نسل هشتم 3 اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/