پیام خداحافظی جعلی نیز متا سلبریتی ها را فریب داد. آیا می توان هوش مصنوعی را متوقف کرد؟ – بارها و بارها

پیام خداحافظی جعلی نیز متا سلبریتی ها را فریب داد. آیا می توان هوش مصنوعی را متوقف کرد؟ – بارها و بارها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

اخیراً بیش از 600000 کاربر از جمله برخی از افراد مشهور هالیوود تحت تأثیر پیام خداحافظی جعلی متا قرار گرفتند. در این پیام ادعا شده بود که با اشتراک گذاری این پیام، متا دیگر نمی تواند از تصاویر و داده های شما برای آموزش هوش مصنوعی خود استفاده کند.اطلاع رسانی کند بی بی سیپیام جعلی Goodbye Meta AI که در پلتفرم های تحت پوشش متا منتشر شد، علاوه بر کاربران عادی، برخی چهره های مشهور را نیز تحت تاثیر قرار داد و آنها را به این باور رساند که در صورت بازنشر چنین متنی، می توانند از اطلاعات شخصی خود محافظت کنند.

پیام خداحافظی جعلی در اینستاگرام: چگونه از اطلاعات شخصی خود در برابر هوش مصنوعی محافظت کنیم؟

چهره هایی مانند جیمز مک آووی، اشلی تیسدیل و ستاره معروف لیگ فوتبال آمریکا (NFL) تام بردی از جمله افرادی بودند که با انتشار مجدد این پیام جعلی واقعاً به دام افتادند.

اما در واقع روش منطقی تری برای محافظت از اطلاعات شخصی طراحی شده است و کاربران می توانند با بررسی تنظیمات حساب خود از آن اجتناب کنند. بنابراین انتشار این متن شوخی بیش نیست و نمی تواند مانع از فرااستفاده از اطلاعات شخصی شود.

پیام خداحافظی جعلی نیز متا سلبریتی ها را فریب داد
متن متا خداحافظی جعلی

متا با همکاری سرویس‌های تاییدی مانند Lead Stories، این استوری‌ها را اطلاعات نادرست خواند و تاکید کرد که چنین اعتراض‌هایی روشی معتبر برای جلوگیری از استفاده کاربران از آن‌ها نیست.

این شایعه احتمالاً از یک اطلاعیه متا در ماه ژوئن ناشی می شود. زمانی که این شرکت رسما اعلام کرد که از پست های عمومی کاربران برای آموزش مدل ها استفاده خواهد کرد. هوش مصنوعی استفاده می کند

این تصمیم با موجی از انتقادات کاربران همراه شد; ملیندا کلبانگ، رئیس واحد حریم خصوصی جهانی متا، قبلاً اعتراف کرده بود که از سال 2007، تمام نشریات منتشر شده برای توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

  • متا رسانه های روسیه را مسدود می کند. روسیه به دنبال تأثیرگذاری بر افکار عمومی است
  • ابزار مکالمه هوش مصنوعی Ask برای مشترکین YouTube Premium راه اندازی شد. برای دریافت پاسخ “بپرس”.
  • متا با صداپیشگی جان سینا و جودی دنچ تجربه کاربری هوش مصنوعی را متحول می کند
  • متا: مدیر ارشد هوش مصنوعی: تسلا مستقل نیست. ایلان ماسک دروغ می گوید

محتوای پیام خداحافظی جعلی نیز افراد متاسلبریتی را فریب داد. آیا می توان هوش مصنوعی را متوقف کرد؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/