متا یک ویژگی هوش مصنوعی جدید برای تولید محتوا در اینستاگرام و فیس بوک – بازیگرها را معرفی کرد

متا یک ویژگی هوش مصنوعی جدید برای تولید محتوا در اینستاگرام و فیس بوک – بازیگرها را معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

اگر فکر می‌کردید اجتناب از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی در اینستاگرام و فیسبوک سخت است، باید به شما بگوییم که ویژگی متا جدید کار را سخت‌تر می‌کند.

به گزارش theverge، متا قصد دارد تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را به فید خود اضافه کند. این شرکت در رویداد Meta Connect اعلام کرد که در حال کار بر روی یک ویژگی جدید است. ویژگی متا جدید از علایق و موضوعات پرطرفدار شما استفاده می کند و با کمک هوش مصنوعی تصاویر جدیدی ایجاد می کند. نکته عجیب این است که ممکن است چهره خود را در این تصاویر ببینید.

ویژگی متا جدید فضای دوستانه پلتفرم ها را کاهش می دهد.

امروزه همه غول های فناوری برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی با یکدیگر رقابت می کنند. اما ویژگی متا جدید نسبت به ویژگی هایی که تاکنون ارائه شده است، خلاقانه تر و عجیب تر است. با این حال، هنگامی که تصاویری با عنوان Imagined for You را در فید شخصی خود مشاهده می کنید، می توانید آنها را با کاربران خود به اشتراک بگذارید یا تصاویر جدیدی ایجاد کنید.

متا یک ویژگی هوش مصنوعی جدید برای تولید محتوا در اینستاگرام و فیسبوک معرفی کرد

 

تصاویر بالا نمونه هایی از ویژگی متا جدید هستند که نشان دهنده “پادشاهی مسحور شده، جایی که جادو فضا را پر می کند” است. دیدن چهره شما در این قلمرو ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد. اما خوشبختانه متا برای اضافه کردن تصویر شما اجازه می خواهد.

آماندا فلیکسسخنگوی متا در بیانیه خود گفت: این پلتفرم ها حق دارند هنگام ثبت نام در ویژگی Imagine و موافقت با شرایط آنها از چهره شما استفاده کنند. در غیر این صورت حق چنین کاری را ندارند. کاربران حتی می توانند این بخش را از فید خود حذف کنند.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که اسنپ چت نیز ویژگی مشابهی را معرفی کرده است. ویژگی سلفی هوش مصنوعی به برنامه اجازه می دهد تا از تصاویر شما در تبلیغات استفاده کند. نگران نباشید، این تبلیغات فقط به شما نشان داده می شود. حتی می توانید این گزینه را غیرفعال کنید.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در مصاحبه ای با The Verge، افزودن ویژگی جدید را یک “جهش منطقی” برای فیس بوک و اینستاگرام خواند. اما به نظر می رسد که ویژگی متا جدید ممکن است فضای دوستانه موجود در شبکه های اجتماعی را کمرنگ کند.

با این حال متا اعلام کرده است که این ویژگی در حال حاضر تنها یک آزمایش است. بنابراین زمان عرضه عمومی آن هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

  • پیشرفت های جدید در عینک هوشمند Rayben Meta; از ترجمه همزمان تا یادآوری هوشمند
  • متا از عینک واقعیت افزوده Orin رونمایی کرد. آینده ای جدید در فناوری AR
  • هدفون Meta Quest 3S معرفی شد; نگاهی به ویژگی های جدید هدفون متا

مقاله متا از توانایی جدید هوش مصنوعی برای تولید محتوا در اینستاگرام و فیس بوک برای اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/