دامنه محدودیت های روسیه همچنین به ایجاد یک حساب Google – Tekrato رسید

دامنه محدودیت های روسیه همچنین به ایجاد یک حساب Google – Tekrato رسید

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

به نظر می رسد که دولت روسیه از همه طرف توسط شرکت های بزرگ فناوری مورد حمله قرار گرفته است. این بار نوبت گوگل بود که ساخت اکانت گوگل را برای کاربران روسی دشوارتر و حتی غیرممکن کرده است.به گزارش رویترز، از زمان شروع جنگ بین روسیه و اوکراین، گوگل همواره از سوی دولت روسیه تحت فشار بوده است تا محتوایی را که از نظر مسکو غیرقانونی است حذف نکند و کانال یوتیوب منتشر شده توسط رسانه ها و شخصیت های روسی را مسدود کند. . به نظر می رسد این اقدام گوگل در واکنش به افزایش فشار این دولت صورت گرفته است.

ایجاد یک حساب Google برای کاربران روسی دشوارتر می شود

وزارت دیجیتال روسیه تایید کرده است که گوگل ارسال پیام های لازم برای ایجاد یک حساب کاربری جدید برای کاربران روسی را به شدت محدود کرده است. این وزارتخانه به کاربران توصیه می‌کند از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنند و از روش‌های دیگر احراز هویت دو مرحله‌ای برای ایجاد حساب Google استفاده کنند.

گوگل قبلاً در ماه آگوست اعلام کرده بود که حساب‌های AdSense در این کشور غیرفعال خواهند شد. علاوه بر این، در سال 2022، گوگل تبلیغات را برای کاربرانی که مزایای آنها به جنگ بین روسیه و اوکراین مشروعیت بخشید، متوقف کرد.

بر اساس گزارش ها، گوگل تاکنون بیش از هزار کانال یوتیوب از جمله کانال های دولتی و بیش از 5.5 میلیون ویدیو را مسدود کرده است.

دامنه محدودیت ها به همین جا ختم نمی شود و کاربران روسی نیز در ماه های اخیر با کاهش سرعت دسترسی به یوتیوب مواجه شده اند. در حالی که قانونگذاران روسی معتقدند این نتیجه شکست گوگل در به روز رسانی تجهیزات است، گوگل و کارشناسان فناوری این ادعا را رد می کنند.

قبل از این هم کشتن و تیک تاک آنها همچنین دسترسی به حساب های رسانه های روسیه را محدود کردند. این تحریم ها نشان دهنده تنش های سیاسی و امنیتی روسیه و غرب است که بر استفاده روزمره کاربران روسی نیز تاثیر گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

  • شکایت گوگل از اتحادیه اروپا: شرایط مایکروسافت برای استفاده از خدمات ابری منصفانه نیست
  • Google سرویس نمای خیابان را در چندین کشور به روز می کند. دسترسی در کشورهای جدید

محتوای محدودیت های روسیه برای ایجاد اکانت گوگل برای اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/