Redmi Buds 6 با درایورهای دوگانه و عمر باتری ۴۲ ساعته عرضه شد – TechRadar

Redmi Buds 6 با درایورهای دوگانه و عمر باتری ۴۲ ساعته عرضه شد – TechRadar

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

شیائومی در کنار گوشی های Redmi Note 14 و Redmi Note 14 Pro از هدفون های بی سیم جدید خود به نام Redmi buds 6 آشکار کرده است

به گزارش پایگاه خبری . گجت چینیشیائومی رسما از Redmi buds 6 مجموعه محصولات صوتی خود را معرفی و گسترش داده است. این هدفون های بی سیم دارای ویژگی های چشمگیری مانند درایور دوگانه، عمر باتری 42 ساعته و حذف فعال نویز هستند.

مشخصات Redmi Buds 6

همانطور که گفته شد، Redmi buds 6 دارای دو درایور با ساختار آکوستیک. یک درایور دیافراگم با پوشش تیتانیوم 12.4 میلی متری و یک درایور سرامیکی میکروپیزوالکتریک 5.5 میلی متری. این تنظیم صوتی نوید صدایی غنی و پویا با باس عمیق و تون های واضح را می دهد.

علاوه بر این، این هدفون به چهار حالت صدای EQ مجهز شده است که به کاربران امکان می دهد تنظیمات صدای خود را شخصی سازی کنند. به علاوه، با گواهینامه NetEase Cloud Music، کیفیت صدا برای دوستداران موسیقی بهینه شده است.

Redmi buds 6
Redmi buds 6

از سوی دیگر، Redmi Buds 6 به لطف سیستم کاهش نویز 49 دسی بل، 99.6 درصد از نویزهای محیط را مسدود می کند. میکروفون های دوگانه از حذف نویز هوش مصنوعی پشتیبانی می کنند و می توانند صدای باد را حتی با سرعت 9 متر در ثانیه کاهش دهند.

Redmi Buds 6 تا 42 ساعت عمر باتری و 10 ساعت پخش مداوم با یک بار شارژ را ارائه می دهد، اگر همراه با جعبه شارژ باشد. ویژگی شارژ سریع امکان پخش 4 ساعت پس از تنها 10 دقیقه شارژ را فراهم می کند، بنابراین کاربران می توانند بدون منتظر ماندن طولانی برای شارژ به فعالیت های خود بازگردند.

شیائومی Redmi Buds 6 همچنین دارای عملکرد Sound ID است که امکان سفارشی سازی صدا را فراهم می کند. این ویژگی خروجی صدا را بر اساس ترجیحات شنیداری فرد تنظیم می کند و تجربه صوتی مناسب و کامل تری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این هدفون همچنین از صدای فراگیر 360 درجه پشتیبانی می کند که با ارائه صدای فراگیر و فراگیر، نحوه پخش موسیقی و ویدیو را بهبود می بخشد. علاوه بر این، این هدفون از اتصال دو دستگاه پشتیبانی می کند و امکان جابجایی یکپارچه بین دو دستگاه متصل برای انجام چند کار را فراهم می کند.

شیائومی قاب شارژ را با Cloud Glow Light Effects 2.0 بهبود داده است و بررسی و مشاهده سطح باتری را آسان‌تر کرده است. در واقع، این کیس از یک نشانگر نور ساده استفاده می کند: یک چراغ برای شارژ کمتر از 25٪، دو چراغ برای شارژ بین 25٪ تا 50٪، سه چراغ برای شارژ بین 50٪ تا 75٪ و چهار چراغ برای شارژ. بیشتر از 75 درصد .

Redmi Buds 6 همچنین از HyperOS Connect پشتیبانی می‌کند که امکان اتصال با تمام دستگاه‌های شیائومی را برای تجربه کاربری یکپارچه فراهم می‌کند. علاوه بر این، هدفون های جدید شیائومی دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند که باعث می شود به اندازه کافی برای استفاده روزانه دوام داشته باشند.

قیمت Redmi Buds 6

شیائومی Redmi Buds 6 قیمت آن حدود 199 یوان (28 دلار) است و در رنگ های فیروزه ای، سفید و مشکی موجود است. شیائومی در کنار هدفون جدید خود، سری گوشی های مورد انتظار Redmi Note 14 را نیز معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:

  • عرضه جهانی گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ + قیمت و تصاویر آغاز شد
  • شیائومی 15 به اسنپدراگون 8 الیت مجهز می شود. تراشه پرچمدار کوالکام تغییر نام داد
  • Xiaomi Smart Band 9 و Xiaomi Buds 5 در بازار جهانی موجود هستند
  • مشخصات و قیمت Xiaomi 14T و 14T Pro + رسما معرفی شد

نظر کاربران بازیگرها در مورد شیائومی Redmi Buds 6 چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما همراه باشید.

مقاله Redmi Buds 6 با درایورهای دوگانه و عمر باتری 42 ساعته برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/