ایلان ماسک سم آلتمن را با لیتلفینگر در سریال Game of Thrones – Tekrato مقایسه کرد

ایلان ماسک سم آلتمن را با لیتلفینگر در سریال Game of Thrones – Tekrato مقایسه کرد

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

ایلان ماسک اخیرا سم آلتمن را با شخصیت حیله گر بازی تاج و تخت، پیتر بیلیش، که با نام لیتل فیلینجر نیز شناخته می شود، مقایسه کرده است.این قیاس زمانی آغاز شد که میرا موراتی، مدیر ارشد فناوری هوش مصنوعی را باز کنید و دو تن دیگر از مدیران این استارتاپ نیز طی پستی استعفای خود را اعلام کردند.

ایلان ماسک در پستی در صفحه شخصی خود X در شبکه اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد و در هنگام اشاره به شهرت پیتر بیلیش در سریال بازی تاج و تخت به عنوان فردی حیله گر به نوعی به سیاست های مدیریتی سام آلتمن اشاره کرد.

ایلان ماسک از مدیریت سام آلتمن OpenAI انتقاد می کند

عکسی منتشر شده است که در آن سام آلتمن را در کنار بنیانگذاران OpenAI، «گرگ براکمن» و «ایلیا ساتسکور» در کنار دیگر کارگردانان می بینید که گویی نمادی از کاهش تعداد کارگردانان است. این شرکت و افزایش نقش فردی آلتمن.

میرا موراتی به تازگی پس از شش سال همکاری از سمت خود استعفا داده است. قبل از موراتی هم ایلیا ساتسکور در ماه مه شرکت را ترک کرد و گرگ براکمن در تعطیلات است! (شاید مجوز اجباری)

ایلان ماسک سم آلتمن را با لیتلفینگر در بازی تاج و تخت مقایسه کرد

ماسک که دریغ نمی‌کند و معمولاً صریح صحبت می‌کند، در پست دیگری درباره دریافت سهام OpenAI توسط سم آلتمن با به یک شرکت انتفاعی تبدیل شوید وی اشاره کرد و ویدیویی از خود منتشر کرد که در آن سام آتمن می گوید: اگر بگویم می خواهم با OpenAI یک میلیارد دلار درآمد داشته باشم، تئوری های توطئه زیادی برای من ایجاد می کند.

ماسک در پاسخ به سخنان آلتمن در پست دیگری به دریافت 7 درصد سهام OpenAI توسط آلتمن به ارزش 150 میلیارد دلار اشاره کرد که باعث شد سهام او به 1.5 میلیارد دلار افزایش یابد و به عنوان یک سرمایه دار از مالی مردم استقبال می کند. موفقیت او روش های فریبنده را دوست ندارد.

ماسک نوشت: «پولدار شدن خوب است. فقط بگو داری پولدار میشی شما دنیا را تغییر خواهید داد و شایسته دریافت پاداش هستید. اما دروغ نگو.”

بیشتر بخوانید:

  • Starlink با 4 میلیون مشترک درآمد 6.6 میلیارد دلاری را پیش بینی می کند
  • همکاری طراح سابق اپل با OpenAI. سخت افزار جدید هوش مصنوعی در راه است
  • اختلافات ایلان ماسک با بریتانیا تشدید شد. واکنش تند ایلان ماسک به دعوت نشدن به اجلاس سرمایه گذاری بریتانیا

مقاله ای که ایلان ماسک سم آلتمن را با لیتلفینگر در سریال بازی تاج و تخت مقایسه کرد، اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/