ورود اسرائیل به صنعت خودروسازی ایران; چینی ها در این میان چه نقشی دارند؟ – بارها و بارها

ورود اسرائیل به صنعت خودروسازی ایران; چینی ها در این میان چه نقشی دارند؟ – بارها و بارها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

آمد ورود اسرائیل به صنعت خودروسازی ایران ممکن است خبر مهمی باشد؟ گزارش شده است که فعالیت چین با محصولات جدید نقش مهمی ایفا خواهد کرد. تا پایان مقاله با بازیگرها همراه باشید.

در نمایشگاه خودرو در مشهد که از 7 تا 31 شهریور برگزار شد، 20 شرکت خودروسازی حضور فعال داشتند و آخرین دستاوردها و محصولات خود را به نمایش گذاشتند. یکی از شرکت های فعالی که در این اتواکسپو غرفه ای مجزا و کامل داشت، شرکت بهمن موتور دیدیم که شما چند محصول جدید معرفی کرده اید. به عنوان مثال ارائه Fidelity XB1 بسیار مورد توجه قرار گرفت.

نقل شده از تابشی; اکنون گروه بهمن معرفی یکی از محصولات هیبریدی شرکت چینی «بی وای دی». بی وای دی سانگ پلاس پرداختی که بسیاری از فناوری های مورد استفاده در آن از اسرائیل می آید. این موضوع شاید نشان دهد که اکنون چه ندانسته و چه عمدا این شرکت در ورود اسرائیل به صنعت خودروسازی ایران نقش دارد.

جزئیات ورود اسرائیل به صنعت خودروسازی ایران چیست؟

این شرکت در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهدفضای بی ام» به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه بهمن این خودرو دارای BYD Song Plus است. این خودرو مجهز به فناوری درایو هیبریدی است که از یک موتور 1.5 لیتری همراه با موتور الکتریکی 287 اسب بخار قدرت تولید می کند. عرضه چنین خودرویی دارای نکات مثبت محدودی است، اما ممکن است سرنوشت بازار خودروی ایران را نیز به چالش بکشد.

تنوع محصولات و توسعه سبد خودرو در گرو عرضه محصولات ایمن در شرایط فعلی حمل و نقل کشور است. تاکنون، خودروسازان چینی تمایل خود را برای انتقال به امنیت سایبری نشان داده اند. خودروهای برقی و هیبریدی. آنها در کشور نیستند. در چنین شرایطی واردات یا مونتاژ برخی برندها مانند BYD ممکن است آینده صنعت خودرو و حمل و نقل ایران را با مشکل مواجه کند. چون شرکت خودروسازی BYD از سال 2010 با شرکت های اسرائیلی مانند Mobileye، Electra و Otonomo برای توسعه سیستم های الکترونیکی مانند حسگرها و کنترلرها، باتری ها، سیستم های مدیریت انرژی، فناوری ارتباطات بی سیم و حتی سیستم های GPS همکاری می کند.

جزئیات ورود اسرائیل به صنعت خودروسازی ایران چیست؟

همکاری‌های صنعتی، فنی و تحقیقاتی BYD با استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های قطعه‌سازی اسرائیلی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و از سال 2007، رژیم صهیونیستی با برقراری ارتباط با شرکت‌های اروپایی، شرکت‌های اروپایی فعال در این زمینه، توانسته است به فناوری مورد استفاده چینی‌ها برای تامین قطعات خودرو دست یابد. صنعت خودرو را بگیرد

چینی ها برای ارائه فناوری های مختلف در خودروهای خود با منابع مختلفی در جهان مانند رژیم صهیونیستی همکاری می کنند. بنابراین واردات خودروهای برقی و هیبریدی. شرکت های چینی مانند BYD باید بر اساس معیارهای خاص یا از سوی دروازه بانان این بازار در مورد حضور این خودروها توسط شرکت های فعال تحقیق کنند تا در آینده چالشی پیش نیاید. زیرا منشاء برخی از فناوری های هوشمند در خودروهای BYD را می توان در این رژیم بدنام جستجو کرد.

بیشتر بخوانید:

  • قیمت کارخانه محصولات Car Managers در مهر ماه 1403. [+ جدول]
  • معرفی دوچرخه X7 در هتل استقلال; دیار خودرو با دوچرخه X7 وارد زمین شد
  • قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو در مهر ماه 1403 اعلام شد. [+ جدول ]

نظر شما خوانندگان عزیز بازیگرها در مورد ورود فناوری های خودروسازی اسرائیل به ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. تکراری به اشتراک بگذارید

ورود اسرائیل به صنعت خودروسازی ایران; چینی ها در این میان چه نقشی دارند؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/