اولین موتور هوش مصنوعی ایرانی برای اختراعات ارائه شد. پیشرفت در زمینه ثبت اختراع – بازیگرها

اولین موتور هوش مصنوعی ایرانی برای اختراعات ارائه شد. پیشرفت در زمینه ثبت اختراع – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

موتور هوش مصنوعی ایرانی موسوم به RIT که توسط تیم های پژوهشی نوآوری ساخته شده است به زودی وارد بازار می شود.

به گزارش زومیت، موتور هوش مصنوعی ایرانی RIT که با هدف ارائه خدمات در زمینه اختراعات برای کاربران ایرانی و بین المللی ساخته شده است، از 50 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و به پیشروی مخترعان در مراحل ثبت نام کمک می کند. و ایده های خود را با کمک این فناوری ارائه می کنند.

موتور هوش مصنوعی RIT ایرانی; دستیار هوشمند مخترعان ایرانی و جهانی.

مسعود شفقی، مدیرعامل و موسس گروه RIT در نشست خبری که برای ارائه این پروژه برگزار شد، توضیح داد: این موتور به طور ویژه برای حمایت از مخترعان طراحی شده و از ابتدای شکل گیری ایده تا زمان دریافت پتنت در کنار آنها خواهد بود. این خدمات شامل مشاوره حقوقی و فنی، طراحی محصول، نقشه برداری فنی و تولید محتوای چندرسانه ای است.

شفقی در ادامه با بیان اینکه این شرکت به دنبال تامین بین المللی موتور هوش مصنوعی RIT ایران است، گفت: تحقیق و توسعه این پروژه با همکاری مخترعان داخلی و مشاوران خارجی از کشورهای ایسلند، ژاپن، کره جنوبی، قطر و ترکیه انجام شده است. ، با هدف رفع نیاز مخترعان در سراسر جهان انجام شده است.

در حال حاضر، گروه RIT به بیش از 112 کشور خدمات می دهد و یکی از چهار دفتر جهانی تحت نظارت فدراسیون بین المللی مخترعان است. سایر دفاتر این فدراسیون در کشورهای سوئیس، کانادا و امارات متحده عربی فعالیت دارند.

موتور هوش مصنوعی RIT ایرانی; دستیار هوشمند مخترعان ایرانی و جهانی.

موتور RIT نیازی به فیلتر شکن ندارد

موتور هوش مصنوعی ایرانی RIT به کاربران این امکان را می دهد که تمامی مراحل از ایده پردازی تا ثبت اختراع را به راحتی و با استفاده از ابزارهای تخصصی روی یک پلتفرم انجام دهند. خدمات ارائه شده شامل جنبه های فنی، اجرایی و قانونی است و کاربران می توانند از این امکانات برای بهبود و تسریع روند ثبت اختراع پتنت خود استفاده کنند.

یکی از ویژگی های مهم این موتور است. هوش مصنوعینیازی به استفاده از فیلترشکن نیست، مشکلی که بسیاری از کاربران ایرانی در مواجهه با سایر ابزارهای هوش مصنوعی با آن مواجه هستند. همچنین اطلاعات کاربران به طور کامل در این پلتفرم ذخیره می‌شود و در صورت بروز مشکلات قانونی ممکن است به مراجع قانونی ارسال شود.

زمان معرفی و حق اشتراک ماهانه هوش مصنوعی RIT ایران

مشخص است که موتور هوش مصنوعی ایرانی RIT در 12 آبان 1403 با حضور چند مخترع به طور رسمی رونمایی می شود و سپس در دسترس عموم قرار می گیرد. خدمات این موتور در سه روز اول به صورت رایگان ارائه می شود و پس از آن کاربران برای دسترسی به نسخه پریمیوم باید مشترک شوند. هزینه اشتراک ماهانه کاربران ایرانی 48 دلار تعیین شده است.

شفقی در این نشست به اهمیت نوآوری در ایران نیز اشاره کرد و گفت: با استفاده از این موتور هوش مصنوعی می توان روند ثبت اختراع در کشور را بهبود بخشید و فرصت های بیشتری در اختیار مخترعان ایرانی قرار داد. به گفته وی، در سال گذشته حدود 10 هزار گواهی ثبت اختراع در ایران صادر شده است که گروه RIT تقریباً در 1000 مورد همکاری داشته است.

در حال حاضر شرکت RIT به طور مستقیم با سازمان ملی هوش مصنوعی همکاری نمی کند، اما مدیر کل این مجموعه تمایل خود را برای همکاری با این نهاد اعلام کرد و اظهار داشت: تجربه کارشناسان این سازمان می تواند به رشد و توسعه بیشتر این سازمان کمک کند. این پروژه

بیشتر بخوانید:

  • یکی از مدیران سابق اپل، مرکز جدید هوش مصنوعی سامسونگ را رهبری خواهد کرد
  • خدمات هوش مصنوعی Galaxy AI را می توان مشترک کرد
  • جی‌میل با هوش مصنوعی Jamnai به ایمیل‌ها هوشمندانه‌تر پاسخ می‌دهد

اولین موتور هوش مصنوعی ایرانی برای اختراعات ارائه شد. یک خبر جدید در زمینه ثبت اختراع برای اولین بار در وب سایت بازیگرها منتشر شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/