هزینه شارژ تاکسی برقی; آیا امکان نصب باتری خورشیدی وجود دارد؟ [+ فیلم] – بارها و بارها

هزینه شارژ تاکسی برقی; آیا امکان نصب باتری خورشیدی وجود دارد؟ [+ فیلم] – بارها و بارها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

مدیرعامل تاکسی پایتخت به تازگی هزینه شارژ تاکسی برقی. اعلام شد با پیشرفت تکنولوژی در دنیا، آیا امکان نصب باتری خورشیدی در تاکسی ها و خودروهای برقی وجود دارد؟

قبلا در بازیگرها مقالاتی در مورد تاکسی های برقی وجود داشت. مراحل دریافت کارت شارژ خودروهای برقی و هزینه شارژ خودروی برقی برای شما مخاطبین عزیز منتشر کرده ایم. اکنون که تاکسی های برقی وارد شهرهای بزرگ به ویژه تهران شده اند، مدیرعامل شرکت تاکسیرانی تهران جزئیاتی از هزینه شارژ تاکسی های برقی ارائه کرده است.

لازم به ذکر است که کرایه تاکسی برقی در تهران چون در مسیرهای پرتردد و پرتردد تردد می کنند و رانندگان با اقساط ماهیانه 17 میلیونی این خودروها را خریداری کرده اند، قیمت آن ها بسیار بیشتر از تاکسی های معمولی است و این نرخ ها توسط تاکسیرانی پایتخت تایید شده است.

نقل شده از آیرین شادی مالکی مدیرعامل شرکت تاکسیرانی تهران وی گفت: ظرفیت باتری خودرویی که به عنوان تاکسی برقی در تهران فعال بود 54 کیلووات است. در مقاله بعدی با ما همراه باشید.

هزینه شارژ تاکسی برقی چقدر است؟

به خصوص هزینه شارژ و ناوبری تاکسی های برقی. ثابت:

هزینه هر بار شارژ بین 25 تا 30 هزار تومان است، تقریباً هر دو روز یکبار باید شارژ شود و با هر بار شارژ می تواند بین 250 تا 300 کیلومتر را طی کند».

ملکی افزود: فناوری هر روز در حال رشد و پیشرفت است و امیدواریم روزی برسد که خودروهای برقی با نور خورشید شارژ شوند که این امر مستلزم ایجاد زیرساخت ها در این زمینه است.

مدیرعامل تاکسی پایتخت ادامه داد:

ممکن است کمبود برق داشته باشیم، اما در بلندمدت کشور باید به سمت استفاده از انرژی سبز از جمله انرژی خورشیدی حرکت کند.»

هزینه شارژ تاکسی برقی چقدر است؟

آیا ارزش شارژ ماشین برقی با برق خانگی را دارد؟

شادی مالکی در این باره اظهار داشت: یکی از خواسته های کشورهایی که به سمت برقی شدن رفته اند این است که نرخ برق داخلی به گونه ای تعریف شود که اگر خودروی برقی در خانه شارژ شود، تاثیری در بحث افزایش خانه نداشته باشد. نرخ برق.”

وی افزود:

وی افزود: ما در حال حاضر این زیرساخت را در کشور نداریم و اگر راننده خودروی برقی خود را از طریق کنتور خانگی شارژ کند، با قبوض مواجه می شود که نسبت به قبل به شدت افزایش می یابد و راننده را مجبور به مراجعه به ایستگاه های شهری می کند. انتظار برای بارگیری ماشین بیشتر است

بیشتر بخوانید:

  • شرایط فروش عالی خودروهای برقی ایران خودرو [+ جزئیات و قیمت]
  • مدیر عامل سازمان مدیریت تاکسیرانی: جایگاه های شارژ خودروهای برقی در تهران افزایش می یابد
  • ایران خودرو زمان تحویل خودروهای برقی Faw Bastion NAT و Luna GRE را اعلام کرد

نظر شما خوانندگان عزیز در مورد هزینه شارژ خودروهای برقی و استفاده از آنها به عنوان تاکسی چیست؟ منتظر نظر شما هستیم

هزینه شارژ تاکسی برقی; آیا امکان نصب باتری خورشیدی وجود دارد؟ [+ فیلم] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/