پلیس با کمک فناوری Find My اپل یک فراری سرقتی به ارزش نیم میلیون دلار پیدا کرد – Tecrato

پلیس با کمک فناوری Find My اپل یک فراری سرقتی به ارزش نیم میلیون دلار پیدا کرد – Tecrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

در حادثه ای عجیب در ایالت کانکتیکات آمریکا، یک خودروی فراری سرقتی به ارزش 575 هزار دلار با استفاده از فناوری Find My اپل پیدا شد. صاحب خودرو به طور تصادفی ایرپادهای خود را در داخل خودرو جا گذاشته بود و این دستگاه به پلیس اجازه داد تا خودروی سرقتی را پیدا کند.اطلاع رسانی کند اطلاعات داخلیاین در 16 سپتامبر اتفاق افتاد. زمانی که یک فراری 2023 در گرینویچ به سرقت رفت. بلافاصله پس از آن پلیس محلی به تعقیب خودرو پرداخت و در نهایت آن را شناسایی و توقیف کرد اما راننده توانست از صحنه فرار کند. نکته جالب ماجرا این است که صاحب خودرو ایرپادهای خود را در خودرو جا گذاشته بود و گروه ویژه سرقت خودرو توانستند از طریق ایرپادهای 129 دلاری محل خودرو را در پمپ بنزین بیابند.

فناوری Find My اپل؛ ناجی فراری نیم میلیون دلاری

تاکنون، فناوری Find My اپل مکررا به مکان یابی دستگاه های دزدیده شده از جمله تلفن ها و AirPods کمک کرده است. اما این بار با استفاده از این فناوری یک خودروی لوکس گران قیمت پیدا شد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اگرچه استفاده از AirPods برای این منظور جالب است، اما از نظر فنی دستگاه Apple Airtag که مخصوص ردیابی طراحی شده و قیمت پایین تری دارد، ممکن است گزینه بهتری برای این نوع شرایط باشد.

بیشتر بخوانید:

  • Apple AirPods 4 بدون کابل شارژ عرضه می شود
  • نمایشگر هوشمند اپل با سیستم عامل homeOS احتمالا در سال 2025 ارائه خواهد شد
  • تشخیص بیماری های قلبی از طریق شنوایی؛ ایرپادهای اپل به ویژگی ردیابی سلامت قلب مجهز خواهند شد

مقاله ای مبنی بر اینکه پلیس یک فراری نیم میلیون دلاری دزدیده شده را با کمک فناوری Find My اپل پیدا کرد، اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/