Honor در حال توسعه تلفنی است که می تواند در همه جهات تا شود. آیا این سه گوشی به انتهای جاده رسیدند؟ – بارها و بارها

Honor در حال توسعه تلفنی است که می تواند در همه جهات تا شود. آیا این سه گوشی به انتهای جاده رسیدند؟ – بارها و بارها

به نظر می رسد که گوشی های تاشو هنوز منسوخ نشده اند. زیرا برندهایی مانند آنر قصد دارند دستگاهی تولید کنند که به طرق مختلف تا شود.

به گزارش Phonearena، شرکت ها به دنبال تولید گوشی هایی با بیشترین فضای صفحه نمایش هستند. به نظر می‌رسد بزرگ‌کردن صفحه‌نمایش‌ها حتی چند سانتی‌متر، روحیه کمال‌گرایانه آن‌ها را غنی نکرده است. به همین دلیل از گوشی های تخت به گوشی های تاشو و سپس به گوشی های سه گانه روی آوردند.

راهنمای خرید بازیگرها

پس از معرفی گوشی سه گانه Mate XT توسط هوآوی، آنر تشویق شده است تا گوشی ای تولید کند که به جای دو جهت، از چند جا و در چند جهت تا شود.

آیا گوشی های سه گانه امروزی منسوخ شده اند؟

این شرکت اخیراً پتنتی را منتشر کرده است که جزئیات دستگاهی را نشان می دهد که به نظر می رسد علامت “+” در وسط آن باشد. (برای من یک جورهایی مانند یک چهارراه) این طرح از دو خط تا شده تشکیل شده است که در سراسر صفحه نمایش این تلفن فرضی امتداد دارد. به این ترتیب این گوشی هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی تا می شود. این ویژگی معنای دیگری دارد; این دستگاه احتمالا صفحه نمایش بسیار بزرگی خواهد داشت.

آیا گوشی های سه گانه امروزی منسوخ شده اند؟آیا گوشی های سه گانه امروزی منسوخ شده اند؟
پتنت منتسب به گوشی تاشو Honor

اما این پتنت ربطی به گوشی سه گانه آنر ندارد و با هواوی میت XT رقابت نخواهد کرد. بلکه دستگاهی است که احتمالاً در آینده به عنوان نوع جدیدی از گوشی های هوشمند طبقه بندی می شود.

اگر این مدل گوشی ها راهی بازار شوند به دلیل استفاده از فناوری های به کار رفته در آن ها قیمت بالایی خواهند داشت. حتی بیشتر از چیزی که بتوانید تصور کنید. به عنوان مثال گوشی سه گانه جذاب هواوی زمانی با قیمتی بالغ بر 21000 دلار فروخته می شد و تنها طرفداران سرسخت این برند یا کلکسیونرهایی که پول زیادی دارند حاضر به خرید گوشی با این قیمت بالا هستند.

بیشتر بخوانید: