یکی از برنامه های گالری UI 7 با ویژگی های هوش مصنوعی بیشتری همراه است. اما کمی دیر – بازیگرها

یکی از برنامه های گالری UI 7 با ویژگی های هوش مصنوعی بیشتری همراه است. اما کمی دیر – بازیگرها

سامسونگ با الهام از گوگل، ویژگی های هوش مصنوعی جذابی را برای آن ایجاد کرده است برنامه One UI 7 Gallery در نظر گرفته شده است

به گزارش gsmarena، کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2024 به زودی برگزار می شود و علاقه مندان مشتاقانه منتظر One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 هستند.البته Ice Universe به تازگی اعلام کرده است که One UI 7 دیرتر از آنچه فکر می کردیم منتشر می شود. اما احتمالاً ارزشش را خواهد داشت.

راهنمای خرید بازیگرها

ویژگی های بیشتر هوش مصنوعی در برنامه One UI 7 Gallery

مدتی است که شرکت های بزرگ گوشی های پرچمدار رده بالای خود را با هوش مصنوعی معرفی کرده اند و همانطور که نشان داده شد، این روند ادامه خواهد داشت.

رابط کاربری One UI 6.1 دارای چندین ویژگی مفید هوش مصنوعی است. با این حال، سامسونگ می خواهد ویژگی های بیشتری را در نسخه جدید این رابط کاربری قرار دهد. به گفته androidauthority، این غول کره ای قصد دارد قابلیتی شبیه به جستجوی هوش مصنوعی گوگل را در اپلیکیشن گالری One UI 7 قرار دهد.

ویژگی های بیشتر هوش مصنوعی در برنامه One UI 7 Galleryویژگی های بیشتر هوش مصنوعی در برنامه One UI 7 Gallery

یکی از ویژگی های هوش مصنوعی گوگل فوتوز این است که امکان جستجوی هوشمندتر در گالری عکس را فراهم می کند. تصور کنید به جای پیمایش در میان صدها اسکرین شات و عکس، می توانید موضوع مورد نظر را جستجو کنید و اجازه دهید هوش مصنوعی عکس مورد نظر شما را پیدا کند. این نه تنها باعث صرفه جویی در زمان می شود، بلکه تجربه کاربری بهتری را نیز ارائه می دهد.

Ice Universe که یکی از افشاگران قدیمی و قابل اعتماد است، این ویژگی جدید را اعلام کرد و همچنین اضافه کرد که برنامه گالری در One UI 7 از چندین راه دیگر بهینه خواهد شد. او جزئیات این بهینه سازی ها را فاش نکرد.

قابلیت جستجوی دایره ای، یادداشت برداری و خلاصه نویسی، قابلیت ترجمه و رونویسی از جمله ویژگی هایی است که هوش مصنوعی سامسونگ یعنی Galaxy AI در اختیار کاربران خود قرار می دهد. بسیاری از این ویژگی‌های هوش مصنوعی توسط Google Gemnai ارائه می‌شوند و مختص گوشی‌های گلکسی نیستند. به عنوان مثال، Circle برای جستجو و ویرایش عکس ها نیز در دستگاه های Galaxy موجود است. گوشی های جدید Xiaomi 14T و 14T Pro همچنین دارای عملکرد Circle برای جستجو هستند مجهز هستند

تاریخ انتشار UI 7

هنوز هیچ بازه زمانی مشخصی برای عرضه One UI 7 وجود ندارد رویداد معرفی سری Galaxy S25. این گوشی ها احتمالا در ژانویه 2025 (D) معرفی خواهند شد.

نظر شما درباره قابلیت‌های هوش مصنوعی اپلیکیشن گالری One UI 7 چیست؟ جستجوی هوش مصنوعی چگونه می تواند تجربه کاربری شما را بهبود بخشد؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: