پیروزی تسلا در دعوای حقوقی بر توانایی های خودرو؛ ادعای ایلان ماسک کلاهبرداری نبود – بازیگرها

پیروزی تسلا در دعوای حقوقی بر توانایی های خودرو؛ ادعای ایلان ماسک کلاهبرداری نبود – بازیگرها

ایلان ماسک اخیراً درگیر یک دعوای حقوقی پرحاشیه که شامل ادعاهای کلاهبرداری در مورد قابلیت های خودران تسلا است، شد.اطلاع رسانی کند لبهقاضی این پرونده اعلام کرد که اظهارات ایلان ماسک در مورد قابلیت های خودران تسلا در واقع اغراق آمیز است و نمی توان آن را کلاهبرداری تلقی کرد.

آیا قابلیت های خودران تسلا هیجان انگیز بود یا واقعیت؟

پیروزی تسلا در این مورد می تواند تأثیر قابل توجهی بر صنعت خودروهای خودران داشته باشد. زیرا تسلا همیشه ادعا کرده است که سیستم اتوپایلوت و سیستم کاملاً خودران (FSD) این شرکت رانندگی خودکار از نوع متفاوتی را ارائه می دهد.

راهنمای خرید بازیگرها

با این حال، منتقدان این ویژگی نسبت به پیروزی تسلا ابراز تردید و نگرانی کرده اند و گفته اند که می تواند خطرات جدی برای رانندگان و عابران پیاده ایجاد کند. شاکیان این پرونده مدعی شده اند که تسلا از تبلیغات فریبنده برای تشویق مشتریان به خرید این خودروها استفاده کرده است، اما آنطور که قول داده بودند ایمن و کارآمد نیستند.

قاضی پرونده رسیدگی به ادعای نادرست در مورد قابلیت های خودران تسلا به این نتیجه رسیده است که اعلامیه های ایلان ماسک در این زمینه در واقع اغراق آمیز بوده و به عنوان اظهارات آینده نگر طبقه بندی می شود.

پیروزی تسلا در دعوای حقوقی بر توانایی های خودرو؛ ادعای ایلان ماسک کلاهبرداری نبودپیروزی تسلا در دعوای حقوقی بر توانایی های خودرو؛ ادعای ایلان ماسک کلاهبرداری نبود
با توجه به اینکه این روزها تعداد خودروهای خودران در حال افزایش است، نیاز به وضع قوانین و مقررات دقیق تری برای اطمینان از ایمنی و کارایی آنها احساس می شود. این مورد را می توان هشداری برای سایر شرکت های خودروسازی دانست که در تبلیغات خود دقت بیشتری کرده و از ارائه اطلاعات نادرست خودداری کنند.

تسلا هنوز تحت تحقیقات قضایی متعدد در مورد عملکرد و نقش سیستم های خودران در تصادفات رانندگی است. انتظار می رود ایلان ماسک در تاریخ 10 اکتبر (19 مورد دیگر) از تاریخ وارد شود رباتاکسی تسلا یک وسیله نقلیه کاملاً خودمختار ارائه خواهد کرد که می تواند فصل جدیدی در این صنعت محسوب شود.

بیشتر بخوانید: