هیچ یک از گوشی های سری S25 سامسونگ از تراشه Exynos 2500 – Tekrato استفاده نمی کنند

هیچ یک از گوشی های سری S25 سامسونگ از تراشه Exynos 2500 – Tekrato استفاده نمی کنند

تاکنون شایعات زیادی در مورد چیپ مورد استفاده در گوشی های سری S25 سامسونگ شنیده ایم. شایعات زیادی در مورد مجهز بودن این سری از گوشی های سامسونگ به تراشه اگزینوس 2500 صحبت می کردند.

اطلاع رسانی کند دارندگان اندرویداما اخیرا شایعات دیگری نیز منتشر شده است که با اخبار قبلی مغایرت دارد. شایعاتی که حاکی از حضور اسنپدراگون 8 نسل 4 در سری گوشی های S25 بود.

راهنمای خرید بازیگرها

حالا خبر دیگری از یک منبع موثق منتشر شده است که به طور مشابه ادعا می کند که Exynos 2500 در سری گوشی های سامسونگ S25 موجود نخواهد بود. به گفته این منبع موثق، سامسونگ احتمالا از اسنپدراگون 8 نسل 4 در پرچمداران جدید خود استفاده خواهد کرد. این سری از گوشی ها در ژانویه 2025 معرفی خواهند شد.

آیا گوشی های سری S25 سامسونگ با اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه خواهند شد؟

علاوه بر این، منبع معتبر دیگری به نام @Jukanlosreve، که قبلا @Revegnus بود، در شبکه اجتماعی X پست کرد که سامسونگ نتوانست Exynos 2500 را در سری گلکسی S25 ادغام کند. ظاهرا دلیل این امر راندمان پایین تراشه های ساخته شده با فناوری 3 نانومتری است.

به گفته این منبع، این دلیل محکمی برای استدلال است که هیچ یک از سری گلکسی اس 25 سامسونگ از اگزینوس 2500 استفاده نخواهند کرد و از نسل چهارم اسنپدراگون 8 قدرت خواهند گرفت.

آیا گوشی های سری S25 سامسونگ با اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه خواهند شد؟آیا گوشی های سری S25 سامسونگ با اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه خواهند شد؟

افزایش 30 درصدی قیمت برای سری گلکسی اس 25 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4

طبق این شایعات، استفاده از تراشه اسنپدراگون احتمالا پرچمداران 2025 سامسونگ را 20 درصد گرانتر از نسل قبلی خواهد کرد. این در حالی است که انتظار می رود سامسونگ قیمت هر سه مدل را 30 درصد افزایش دهد.

تراشه داخلی سامسونگ می تواند گلکسی S25 FE، Z Flip 7 و Z Fold 7 را تامین کند

سامسونگ احتمالاً برنامه های دیگری برای تراشه Exynos 2500 دارد، به عنوان مثال، استفاده از این تراشه در Galaxy S25 FE در سال 2025. علاوه بر این، این تراشه می تواند در تلفن های تاشو آینده سامسونگ مانند Galaxy Z Fold 7 و Galaxy Z Flip 7 استفاده شود. .

اگر این پیش بینی درست باشد، گوشی های تاشو سامسونگ سال آینده برای اولین بار به تراشه های اگزینوس مجهز خواهند شد. زیرا تاکنون سامسونگ در تمامی گوشی های تاشو خود از تراشه اسنپدراگون استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: