اشتباه عجیب X; جریمه اعمال شده توسط برزیل در بانک اشتباه – Tecrato سپرده شد

اشتباه عجیب X; جریمه اعمال شده توسط برزیل در بانک اشتباه – Tecrato سپرده شد

به گفته مقامات برزیل، مبلغ جریمه ای که دادگاه برزیل برای X تعیین کرده است در بانک اشتباهی واریز شده است. جریمه آخرین مانع برای راه اندازی مجدد X در برزیل است.

و اکنون به نظر می رسد که پرداخت جریمه به بانک اشتباه لغو محدودیت های X در برزیل را به تاخیر انداخته است.

راهنمای خرید بازیگرها

قبلاً گزارش شده بود که شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) پذیرفته است برای انطباق با خواسته های دادگاه عالی برزیل; اما فعالیت های این پلتفرم همچنان در برزیل مسدود است و کاربران به آن دسترسی ندارند. به گزارش رویترز، این مشکل تا حدودی به اشتباه عجیب X در واریز مبلغ جریمه در بانک اشتباه مربوط می شود.

پس از هفته‌ها ممنوعیت در برزیل، X سرانجام در اواخر سپتامبر به درخواست برزیل نماینده‌ای را منصوب کرد و حساب‌های کاربرانی را که متهم به انتشار اخبار جعلی و سخنان نفرت‌انگیز بودند غیرفعال کرد. آخرین مرحله برای پذیرش خواسته های دادگاه برزیل پرداخت جریمه 5 میلیون دلاری بود که باید به حساب بانکی خاصی واریز می شد.

جریمه اعمال شده توسط برزیل در بانک اشتباهی واریز شده استجریمه اعمال شده توسط برزیل در بانک اشتباهی واریز شده است

رویترز با استناد به اسناد دادگاه روز جمعه گزارش داد که X گفت که جریمه را پرداخت کرده و خواستار فعال شدن مجدد پلتفرم در برزیل شده است. اما قاضی الکساندر دی موراس گفت که مبلغ جریمه در بانک اشتباهی واریز شده است و این ممنوعیت تا زمانی که مبلغ به بانک صحیح منتقل نشود، پابرجاست. اما X می گوید که جریمه را به درستی پرداخت کرده است.

پلتفرم اجتماعی X از اواخر ماه اوت (اوایل سپتامبر) در برزیل ممنوع شده است. این شرکت در ابتدا در برابر دستورات دادگاه برزیل مقاومت کرد. اما او به تازگی تغییر مسیر داده و گفته است که با برزیل همکاری می کند تا این شبکه اجتماعی بتواند در این کشور به فعالیت خود ادامه دهد.

نظر شما در مورد این طناب کشی بین دادگاه برزیل و X چیست؟ آیا تسلیم شدن کار درستی بود؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: