بازیگران سریال حماسی ترکی (دستان) را با بیوگرافی کوتاه تقدیم می کنیم. اندلرن

بازیگران سریال حماسی ترکی (دستان) را با بیوگرافی کوتاه تقدیم می کنیم. اندلرن

اگر می خواهید بازیگران سریال حماسی ترکی را بشناسید در این مطلب با ما همراه باشید. در طی این مقاله با بازیگران سریال حماسی ترکی و همچنین بیوگرافی بازیگران سریال Destan 2021 با اندلرن همراه باشید.

معرفی و تاریخچه سریال حماسی.

سریال حماسی به کارگردانی امیر خلیل زاده و فتحی بایرام محصول 2021 ترکیه است که در ایران طرفداران زیادی دارد. این سریال حماسی داستان عشق حماسی آکیز، یک جنگجوی کوهستانی، و شاهزاده فلج باتوگا را دنبال می‌کند که هر دو توسط گوک هان در استپ‌های خشن آسیای مرکزی در قرن هشتم یتیم شدند.

اسامی بازیگران سریال حماسی ترکی به همراه بیوگرافی مختصر.

با ما همراه باشید تا شما را با بازیگران سریال حماسی ترکی آشنا کنیم و بیوگرافی مختصری از بازیگران این سریال را به شما معرفی کنیم.

ابرو شاهین

ابرو شاهین در 18 می 1994 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای هرکای (2019)، استانبوللو گلین (2017) و بابام (2017) شناخته شده است. او از اول جولای 2022 با سدی عثمان ازدواج کرده است.ابرو شاهین یکی از بازیگران سریال ترکی حماسا است که در نقش آکیز نقش آفرینی کرده است.

ادیپ تپلی (ادیپ تپلی) بازیگر باتوگا در سریال حماسی

بازیگران سریال Destan / بازیگران سریال ترکی حماسه

ادیپ تپلی در 18 آوریل 1989 در ازمیر، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Destan (2021)، Eyyvah Eyvah (2010) و The Ambassador's Daughter (2019) شناخته شده است. تپلی یکی از بازیگران زن سریال ساگا است که در نقش باتوگا بازی می کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سه قرن (Üç Kuruş)

دنیز باروت

بازیگران زن سریال حماسی / تاریخچه سریال حماسی ترکی

دنیز باروت یکی از بازیگران زن سریال Hamasa است که در 29 مارس 1983 در دنیزلی ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با فیلم‌های «حیاط» (2018)، «عشق برای پول سیاه» (2014) و «پویراز کارائیل: سرمایه جهانی» (2017) شناخته می‌شود. او در سریال ترکی Hamasa نقش اولو ایجه را بازی کرد.

سلیم بایراکتار

بازیگران سریال حماسی ترکی / بازیگران فیلم حماسی ترکی

سلیم بایراکتار، متولد 17 ژوئن 1975، یک بازیگر عراقی-ترکیه است که بیشتر برای بازی در نقش سومبول آقا در فیلم Muhtesem Yüzyil شناخته می شود. بایرکتار در سال 1975 در کرکوک عراق در خانواده ای ترکمن عراقی به دنیا آمد. او از کودکی شروع به شرکت در مسابقات ژیمناستیک کرد. در روزهای پایانی جنگ ایران و عراق، دو تن از اعضای صدام حسین از مدارس بایراکتار بازدید کردند تا کودکان را برای ارتش جذب کنند. وقتی بایراکتار برای خدمت در ارتش انتخاب شد، خانواده اش تصمیم گرفتند او را به صورت مخفیانه به ترکیه ببرند. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه Hacettepe در سال 2000، او شروع به کار در تئاتر دولتی ترکیه کرد. او همچنین یکی از بازیگران سریال دستان مه است که در نقش آلپاگو هان بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال محاکمه معرفی کامل بازیگران سریال محاکمه.

ایپک کاراپینار بازیگر سریال ترکی Hamase

بازیگران فیلم حماسی ترکی / اسامی بازیگران سریال حماسی ترکی

ایپک کاراپینار یکی از بازیگران سریال هاماسا است که در 20 مارس 1984 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای دره گرگ ها: کمین (2007)، گل های یتیم (2015) و کوپر (2006) شناخته شده است. او هنرمند مجموعه های حماسی مانند Çolpan Hatun است.

بوراک توزکوپران

اسامی بازیگران سریال حماسی ترکی / بازیگران سریال حماسی دستان.

بوراک توزکوپران نام اصلی تیمور در سریال حماسی است که در 14 نوامبر 1992 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Destan (2021)، Sesinde Ask Var (2019) و Drunk on Love شناخته می شود. او همچنین یکی از بازیگران سریال حماسی است که در نقش تیمور تگین بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران فیلم The Lord of the Rings: Rings of Power

اتوبوس مرال

بازیگران سریال

بوز مرال نیز یکی از بازیگران زن سریال Hamasa است که در 25 جولای 1999 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یکی از بازیگران مجموعه تلویزیونی حماسی است که با فیلم‌های Tek Yürek (2019)، Uyanis: Büyük Selcuklu (2020) و دستم را رها نکن (2018) نیز شناخته شده است. بوز مرال در این سریال نقش سیرما را بازی می کند.

احمد اولگون

بازیگران سریال حماسی / بیوگرافی تیمور در سریال حماسی چه کسانی هستند؟

احمد اولگون در سال 1982 در استانبول به دنیا آمد. او در مجموعه‌های تلویزیونی «پسر»، «بوینو بوکوکلر»، «مارال»، «مایس کرالیچسی»، «کانیت: آتس اوستونده» و در فیلم‌های «چیلک» و «کامپوست چیپلاک آیاکلار» بازی کرد. او علاوه بر سریال و فیلم، مدل برندهای «کولا ترکا»، «پپسی»، «مینی کوپر» بود. او یکی از بازیگران سریال حماسی است که نقش یامان را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال پنت هاوس جانگ در زندگی و نقش آنها.

اسرا کیلیچ

تیمور در سریال حماسی کیست؟ / نام واقعی کایا در سریال حماسی.

اسرا کیلیچ همچنین یکی از بازیگران زن مجموعه تلویزیونی حماسی است که با فیلم‌های Içerde (2016)، Çalikusu (2013) و Seviyor Sevmiyor (2016) شناخته می‌شود. او در سریال ترکی Destan نقش می جین را بازی کرد.

آلپر دوزن

بیوگرافی بازیگران حماسه / عکس تیمور در سریال حماسه.

آلپر دوسن در 20 اکتبر 1973 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Çocuklar Sana Emanet (2018)، آخرین عثمانی: ناک اوت علی (2007) و 125 سال خاطره (2015) شناخته شده است. او همچنین یکی از بازیگران سریال حماسی است که نقش دانیس آتا را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: بازیگران پسر. بازیگران سریال پسران را معرفی می کنیم.

اورن ارلر

نام واقعی تیمور در سریال حماسی / بازیگران سریال حماسی دستان

اورن ارلر یکی از بازیگران سریال حماسی ترکی در 11 سپتامبر 1976 در ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای هرکول جیبی: نعیم سلیمان اوغلو (2019)، لیلا و مکنون (2011) و دیریلیس: ارطغرول (2014) شناخته شده است. او در سریال ترکی Destan نقش چالایر را بازی کرد.

Ecem Sena Bayır

بازیگر سریال ترکی

Ajam Sena Bayer یکی دیگر از بازیگران سریال حماسی است که با Çok Güzel Hareketler 2.Kusak (2019) و Money Trap (2019) شناخته شده است. او در این سریال نقش گونسلی هاتون را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال دهان لق معرفی بازیگران سریال کره ای Big Mouth 2022

Burak Berkay Akgül (Burak Berkay Akgül)، بازیگر کایا در سریال حماسی

عکس کایا در سریال ساگا / بازیگر زن کایا در سریال ساگا

بوراک برکای آکگول در 24 فوریه 1997 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Destan (2021)، Kirmizi Kamyon (2021) و Ru شناخته شده است. او بازیگر نقش کایا و یکی از بازیگران زن سریال حماسی ترکی است.

الیف دوغان بازیگر سریال ترکی Hamase در نقش توتکون بازی می کند

بازیگران حماسی

یکی از بازیگران سریال ترکی حماسا الیف دوغان متولد 6 سپتامبر 1994 می باشد.الیف فارغ التحصیل رشته موسیقی دانشگاه استانبول است. وی فعالیت بازیگری خود را در سال ۱۳۹۵ با بازی در سریال عشق، حرف حال نسین آغاز کرد و بعداً در سریال زندگی برخی اوقات شیرین بازی کرد و سپس به ایفای نقش پرداخت. سریال چوکور و ارزن نقش اصلی را بازی کرده است.

حرف پایانی

در این مطلب با شما همراه بودیم تا شما را با بازیگران سریال ترکی Destan و همچنین بیوگرافی مختصری از بازیگران آن آشنا کنیم. به نظر شما کدام یک از عناوین فوق بهترین بازیگر سریال داستانی ترکی است، در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

سوالات متداول

طرح پیدا نشد

4.1/5 – (64 امتیاز)