اعلان جدید گوگل: اندروید شما دارای یک ویژگی جدید است – Tekrato

اعلان جدید گوگل: اندروید شما دارای یک ویژگی جدید است – Tekrato

به تازگی گوگل در اقدامی جالب، نوتیفیکیشن جدیدی را برای کاربران اندرویدی ارسال کرده است که ویژگی های جدید سیستم عامل اندروید را معرفی می کند. نوتیفیکیشن جدید گوگل فقط مختص پیکسل نیست و کاربران گوشی های دیگر نیز می توانند اعلان هایی درباره ویژگی های جدید دریافت کنند.

اطلاع رسانی کند 9to5googleنوتیفیکیشن جدید گوگل با عنوان «دستگاه شما یک ویژگی جدید دارد» برای چندین گوشی مانند سامسونگ ارسال شد.

راهنمای خرید بازیگرها

مزیت استفاده از اعلان جدید گوگل

در این اطلاعیه اطلاعاتی در مورد هشت ویژگی جدید اندروید وجود دارد که قبلاً اعلام شده است. برای توضیحات بیشتر در مورد هر ویژگی کافی است روی آن کلیک کنید تا وارد قسمتی از سایت گوگل شوید که در مورد آن ویژگی توضیح می دهد.

به عنوان مثال، ویژگی «دایره برای جستجو» یا «برنامه Google Photos» یا هر یک از ویژگی‌هایی که با اعلان جدید Google به شما اطلاع داده شده است. با کلیک بر روی هر یک از آنها به سایت توضیحات مربوط به این عملکرد منتقل می شوید.

علاوه بر این، برنامه Google Wallet اکنون با کدهای QR تعامل بهتری دارد و Google Messenger جلوه‌های جدیدی را به پیام‌ها اضافه کرده است. خلاصه ای از به روز رسانی ها نیز در پایین صفحه نمایش داده می شود. نکته اینجاست که کاربران هنوز نمی دانند چگونه پس از خروج از این بخش دوباره وارد سیستم شوند.

بیشتر بخوانید: