سری Galaxy S25 احتمالاً به ویژگی هوش مصنوعی چند وجهی Jumna Nano – Tekrato مجهز می شود

سری Galaxy S25 احتمالاً به ویژگی هوش مصنوعی چند وجهی Jumna Nano – Tekrato مجهز می شود

برخی اخبار از منابع مختلف منتشر شده است که می توانیم به آنها لینک دهیم پشتیبانی از قابلیت چند حالته هوش مصنوعی Jamna Nano در سری گلکسی S25 بیایید به آنجا برسیم

ویژگی هوش مصنوعی چند وجهی Jamna Nano در حال حاضر فقط در گوشی های سری پیکسل 9 گوگل موجود است، اما به نظر می رسد که سری گلکسی S25 سامسونگ نیز امیدوار است به زودی این ویژگی را دریافت کند.

راهنمای خرید بازیگرها

به گزارش androidpolice، مدیاتک اعلام کرده است که تراشه پرچمدار Dimension 9400 از ویژگی های چند وجهی جمنا نانو پشتیبانی می کند. از سوی دیگر گزارش شده است که سری گلکسی اس 25 به این تراشه پرچمدار مجهز خواهد شد. در واقع بیانیه Google DeepMind به این موضوع اشاره کرده است.

پشتیبانی از قابلیت چند حالته هوش مصنوعی Jamna Nano در سری گلکسی S25

قابلیت های چندوجهی جمنا نانو مدل جدید هوش مصنوعی گوگل است که بر اساس قابلیت های دستگاه ساخته شده و در حال حاضر تنها تراشه گوگل تنسور G4 از آن پشتیبانی می کند. به این ترتیب، تنها گوشی‌های Google Pixel 9، Pixel 9 Pro، Pixel 9 Pro XL و Pixel 9 Pro Fold آن را دارند.

این مدل به روز شده هوش مصنوعی همراه با Google DeepMind طراحی شده است و به دستگاه شما کمک می کند متن، تصاویر و صداها را بهتر درک کند. این ویژگی در ویژگی هایی مانند Pixel Screenshot، Talkback، Pixel Recorder و غیره موجود است.

مدل دستگاه اندرویدی (نباید با Jumnai Nano معمولی اشتباه گرفته شود) احتمالاً به زودی از انحصار تراشه Google Tensor G4 و گوشی های سری Pixel 9 خارج خواهد شد. زیرا ممکن است سری گلکسی اس 25 اولین گوشی هایی باشد که این مدل را دارند.

سری گلکسی اس 25 احتمالا به هوش مصنوعی چند حالته جمنا نانو مجهز می شودسری گلکسی اس 25 احتمالا به هوش مصنوعی چند حالته جمنا نانو مجهز می شود

شرکت تایوانی مدیاتک اعلام کرده است که تراشه پرچمدار Dimension 9400 برای قابلیت های چند حالته جمنا نانو بهینه شده است. گفته می شود این تراشه در تاریخ 9 اکتبر (18 مورد دیگر) ارائه خواهد شد. سری Vivo X200 اولین گوشی هایی هستند که این تراشه را دارند.

Dimension 9400 نه تنها اولین تراشه ای است که از قابلیت چند حالته Jumna Nano پشتیبانی می کند، بلکه به گفته مدیاتک، سایر تراشه های آینده مجهز به هوش مصنوعی مولد نیز از این مدل پیشرفته درون دستگاهی بهره خواهند برد.

نظر شما در مورد این ویژگی هوش مصنوعی در سری گلکسی S25 چیست؟ سامسونگ قبلاً گوشی های خود را به ویژگی های هوش مصنوعی گوگل مجهز کرده بود. اما آیا او این کار را دوباره انجام خواهد داد؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: