متا اینستاگرام و فیسبوک را با معرفی تبلیغات ویدیویی هوش مصنوعی – Tecrato متحول می کند

متا اینستاگرام و فیسبوک را با معرفی تبلیغات ویدیویی هوش مصنوعی – Tecrato متحول می کند

متا به زودی تبلیغات ویدیویی هوش مصنوعی را به اینستاگرام و فیسبوک اضافه خواهد کرد. این ویژگی به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که از تصاویر ثابت فیلم های جذاب ایجاد کنند.

بر اساس گزارشی که توسط همگراییاین ویژگی که اخیراً به برنامه های توسعه متا اضافه شده است، به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد تا فیلم های متحرک را از یک تصویر ثابت ایجاد کنند. برای مثال، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تصویری از یک شیشه مربا را با ابزار Meta Animation آپلود کنند و از این ابزار برای فرو بردن یک توت فرنگی در اطراف آن استفاده کنند.

راهنمای خرید بازیگرها

آمازون همچنین از ویدئوهای تبلیغاتی با هوش مصنوعی استفاده می کند

هوش مصنوعی ابزار جدید متا قادر است از پیکسل هایی که در حالت عادی دیده نمی شوند، ویدیوهایی در فریم های مختلف ایجاد کند. این ویژگی مشابه تکنیک های ویرایش تصویر است که به شما امکان می دهد پس زمینه را بهبود ببخشید.

ابزار جدید متا از هوش مصنوعی برای تولید پیکسل هایی استفاده می کند که با فرمت معمول در هر فریم ویدیو قابل مشاهده نیستند. این ویژگی مشابه تکنیک های ویرایش تصویر است که به شما امکان می دهد پس زمینه را بهبود ببخشید.

به گفته متا، این ابزارها از اوایل سال 2025 به طور گسترده در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. گفته می شود ویدیوهای تبلیغاتی که با هوش مصنوعی ایجاد می شوند در بخش فیلم های تمام صفحه فیس بوک قابل مشاهده هستند.

البته متا اولین شرکتی نیست که از این فناوری استفاده می کند. ماه گذشته، آمازون ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی را راه اندازی کرد که ویدیوهای تبلیغاتی را از عکس محصول ایجاد می کرد. تیک توک نیز در حال آزمایش این ویژگی است و قصد دارد از آواتارهای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای اهداف تبلیغاتی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: