اولین اپراتور تلفن همراه که در رویداد GITEX 2024 با تمرکز بر هوش مصنوعی شرکت کرد – بازیگرها

اولین اپراتور تلفن همراه که در رویداد GITEX 2024 با تمرکز بر هوش مصنوعی شرکت کرد – بازیگرها

سحاروب اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران برای شرکت در رویداد جیتکس 2024 که از 23 تا 27 مهرماه برگزار می شود عازم دبی می شود.

به گفته زومیت، رویداد GITEX 2024 که بر آینده تمرکز دارد هوش مصنوعی متمرکز است، فرصت کافی برای نمایش نوآوری ها و پیشرفت های تکنولوژیکی فراهم کرده است. 6500 شرکت از 180 کشور مختلف در این رویداد حضور خواهند داشت. First Companion برای تقویت جایگاه خود در اقتصاد دیجیتال و نمایش خدمات و نوآوری های خود در این رویداد حضور خواهد داشت.

راهنمای خرید بازیگرها

رویداد GITEX 2024 بستر مناسبی برای نمایش نوآوری ها است

بزرگ‌ترین اپراتور ایران قصد دارد خدمات و نوآوری‌های خود را در پنج بخش کلیدی «زندگی دیجیتال»، «راه‌حل‌های هوشمند»، «خدمات ارتباطی»، «تجارت الکترونیک» و «آینده» به نمایش بگذارد. همچنین قصد دارد فناوری‌های جدیدی مانند فین‌تک و چت‌بات‌های پیشرفته را معرفی کند تا تأثیرات مثبت آن‌ها را بر زندگی دیجیتالی مردم نشان دهد.

علاوه بر این، حضور در GITEX می تواند به جذب سرمایه گذاران، ایجاد اتحادهای تجاری جدید و افزایش ارتباطات حرفه ای در زمینه هایی مانند هوش مصنوعی کمک کند.

رویداد GITEX 2024 یک پلتفرم حیاتی برای شرکت‌کنندگان است تا علاوه بر نمایش فناوری‌های جدید، درباره دستاوردها و تجربیات سایر شرکت‌ها اطلاعات کسب کنند و از آنها الهام بگیرند. این رویداد هر ساله با هدف رونق کسب و کار و گام برداشتن در مسیر به سوی اقتصاد دیجیتال هوشمندتر و پیشرفته تر برگزار می شود.

این شرکت برای سومین سال متوالی از این فرصت استفاده کرد و با حضور در این مراسم در تلاش است جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیگران کلیدی و تاثیرگذار در حوزه فناوری در منطقه خاورمیانه تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: